Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af killcon
Hej

Nogen der kan anbefale denne skærm: Samsung SyncMaster 244T

Eller andre skærme der er mindst lige så intresandte, det skal være i samme pris leje eller billiger?
Af sol_jakobsen
har set skærmen i action, den virker umiddel bart som en kanon skærm, vinklerne er klart bedre end på min 970p, det eneste er opdaterings hastigheden som absolut kunne være bedre... men i alle andre henseender virker den perfekt.
Af killcon
Lige nu har jeg en Samsung SyncMaster 913B, som jeg også bruger til at spille på. Kan det blive et problem at spille på en Samsung SyncMaster 244T?
Af killcon
Hvad er forskellen på Acer AL2416Ws og Samsung SyncMaster 244T udover prisen og design?

De har stort set de samme specification.
Af sol_jakobsen
killcon skrev:Lige nu har jeg en Samsung SyncMaster 913B, som jeg også bruger til at spille på. Kan det blive et problem at spille på en Samsung SyncMaster 244T?
ups min fejl byttede rundt på modellerne.... nej vil mene den er helt fin at spille på, vil dog gå ud fra at den "lider" af det samme problem i de helt sorte nuancer som 970p gør det, nemlig en meget langsom respons.... dog ikke noget jeg bemærker i spil....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er ikke DVI i Acerskærmen. I min bog er det ligeså forbudt, som det er at tegne på fars bil med en sten...