Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kent_P
altså enten køber jeg noget der godt nu, ellers blir det et midlertidigt der bare skal holde 2 år. for så kan man vel tage det hele derfra, hvor der sket mere udvikling vel?
Så jeg fx ku købe et simpelt sony d3500 eller panasonic. også vente med købe et bedre til jeg flyttet hjemmefra?
Af tosa
Nu ved jeg ikke hvad størrelse sony, eller slags Panasonic. Men af de 2 ville jeg, som flere indlæg i denne tråd også indikerer, vælge Panasonic PX80. Det er en ganske udemærket skærm - ikke helt samme klasse som Pioneer, men til gengæld til mere overkommelige penge.

Jeg valgte selv en PV70 sidste år, og har absolut ikke fortrudt. Panasonics skærme bliver ofte omtalt som de bedste til pengene, mens Pioneers "bare" bliver omtalt som de bedste.
Igen skal jeg påpege, at der menes mht. billedkvalitet, og at der kan være forhold der kan betyde, at andre skærme bør købes (herunder især hvis lysindfald som ikke kan afskærmes danner genspejling i skærmen).

Nu skriver du vente i 2 år på en bedre skærm. Om 2 år vil der jo igen være 2 år til en endnu bedre skærm ;) - men mht. prisen kan jeg godt forstå, hvis du bor hjemme, og evt. er studerende vil vælge en af de billigere skærme (Og selvom Panasonics skærme ikke er helt lige så gode som Pioneers, er de ganske gode).