Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jon
Hej Flatpanel!
Jeg er lige flyttet hjemmefra, og skal investere i et tv til stuen!
Har læst meget på jeres side, men er desværre stadig i tvil omkring mit køb. Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal have fuld HD eller bruge penge på noget større tv. Jeg sidder Ca. 4,5-5 meter fra skærmen, så jeg vil ikke kunne udnytte den højeste opløsning eller hvad?
har ca. 12.000 kr så overvejer at gå op i størelse og ned i opløsning.
tv'et skal mindst være 46 tommer! har haft Samsung LE46N87BD (Sort)(http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=391152) i tankerne, men er meget i tvivl. kom gerne med et forslag på et evt. bedre tv eller større.

Håber i kan hjælpe mig...
Hilsen Jon
Af noob
Har selv købt en PX80, som godt nok er 42". Fik min lokale Panasonic-forhandler til at gå med til 10.700 kr - normalpris 12.000 kr i butikken. Sidder også ca. 4-5 m fra skærmen - kan kun sige godt for det. Kæft et godt billede!

Spørgsmålet er om du alligevel vil op i min. 46" og nøjes med et (måske) ringere billede eller have en lidt mindre fladskærm som til prisen nok er det bedste på markedet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ved 4 m har du ikke råd til et TV der kan retfærdiggøre fuld HD.

PX80 leverer en god ydelse til små penge og selvom det kun er på 42" så får du en væsentlig bedre TV-oplevelse end du gør med N87.

Hvis du er opsat på at få fuld HD, så er Panasonic PZ70 også et bud. Det er stadig billigere end N87.