Barium, prøv de nyeste beta drivere fra nVidia, de skulle fixe alle problemer med nVidia skalering og manglende opløsninger, ved brug af DVI under Windows XP.
Jeg bruger selv Vista of har ingen problemer med 169.25 WHQL driverne.
En af mine venner havde heller ikke andre 16:10 opløsninger end 1920x1200 på hans Samsung 245B, men den nyeste beta driver til XP fixede alle de problemer og der kan nu bruges nVidia skalering og andre 16:10 opløsninger, som fx 1440x900.
----
viezel, det lyder ikke så godt

Jeg har ikke så meget tiltro til Dell mere, specielt ikke, efter at have læst deres eget monitor forum og diverse oplevelser fra folk på det store internet.
Jeg ved godt at folk er mere tilbøjelige til at dele en dårlig oplevelse, men Dell har seriøse problemer med deres kvalitet. Bare se de oplevelser en meget begrænset flok brugere her, har med 2408WFP.
Jeg tør simpelthen ikke at få byttet min, og lever med, at den er lidt lysere i venstre side ved meget mørke farver. Jeg venter på at høre fra Dell, vedr. en ny revision af 2408WFP. Det er som at spille i et lotteri med de skærme... totalt langt ude.