Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JLPFLD
George1 skrev: 19 dec 2022, 19:40 Nu snakker vi jo om skærme som den tråd her handler om, for fladnørder er det ikke godt, men for den alm bruger kan en billig skærm være ok lort eller ej lort.
PS. ved godt du nu vil til at dreje tråden et andet sted hen, hvilket ligger i dette sites dna og derfor vil møde stor opbakning.
Ah ... og ellers har vi her fat i en bruger som er utrolig glad for Samsung ... Jeg ved det ikke, men jeg er ret sikker på at dit øje ikke ville læse denne linje "Er det normalt, kan det justeres eller er der andre modeller der er bedre?"

Hvorfor skriver du ikke bare at det er helt normalt .... i stedet for alt dit "lort" Der findes langt bedre end Samsung QLED. Uenig?
Af George1
Du skal ikke skrive at det er lort, hvad jeg mener, du er så snothamrende dum at du ikke kan læse trådens overskrift og ikke vil eller kan forstå, på dit plan vil jeg ikke diskutere da du ikke har fattet tråden og bare vil provokere, med den på kan du rende mig der hvor jeg er højest når jeg plukker jordbær, og tillykke med at agendaen lykkedes og jeg tager en pause fra denne tråd.
Af Supergris
George1 skrev: 19 dec 2022, 18:42 Du får hvad du betaler for kr 5000 for et 65" 2022, skulle mene ok billede iforhold til pris.
Bemærk billige bagbelyste skærme er også med dårlig billedkvalitet, man skal op i zoneopdelt bagbelyst før det blive rigtig godt men så er prisen også en anden.
Mente du ikke "OLED"?
Af JLPFLD
George1 skrev: 19 dec 2022, 22:16 tillykke med at agendaen lykkedes og jeg tager en pause fra denne tråd.
Tak 🫰🏻

Løste du i øvrigt OPs problem? Eller havde du mere fokus på at fortælle at en Samsung-skærm til 5000 er et godt køb, uanfægtet at det er en elendig skærm hvor problemet ikke kan løses medmindre man vil/kan betale for det ;)