Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er jo ikke nogen TV-tuner i skærmen, så nej det kan du ikke.
Hvis den skal bruges til TV kan du jo købe en seperat TV-tuner (altså en ekstern) og bruge den i stedet - de koster typisk mellem 600 og 1000 kr. for en ordenlig kvalitet.
Af Sarben2005
Tak for dit svar.

Kan du/I hjælpe mig med at finde en 19 tommer tft skærm, der kun skal bruges til at se tv og til surfe på internet. Den skal altså fungere som tv uden at tænde computeren. Den må gerne være billig, ca. 2000-2500 kr.

mvh sarben
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
710MP er kommet i en nyere version 711MP der er lidt hurtigere. Man kan håbe de har fikset baggrundsbelysningen i denne version...

Du kan desuden læse lidt om 710MP som TV her på siden og ellers kan du spørge løs - jeg har den selv.
Af Sarben2005
hejsaa,

Jeg har læst at man kan bruge TDC's selector som alteranativ til en ekstern tv tunner.

Jeg skal bruge en 19 tommer tft skærme, der skal bruges som tv og som computerskærm (ikke til spil). Jeg skal kunne se tv uden at tænde computeren. Jeg har en tdc selector. Kan jeg bruge en almindelig pc tft skærm med en tds selector som en eksteren tv tunner? En pc skærm med en indbygget tv tunner er for dyrt.

mvh. Sarben