15 nov 2022, 21:29
No worries. Må indrømme jeg ikke ved om Apple TV kan lave en form for fake HDR.
Beckham skrev: ↑07 nov 2022, 22:11 Ja..har også selv lige set det. Det giver da lidt håb. Men må sige at det altså ikke er på samme niveau V Sport UHD kanalen. Det er ikke dårligt, men niveaet ikke så højt som det til tider kan være på V Sport UHD.Har ikke selv adgang til play i 4K med mit setup. Nogen der kan vurdere den forventelige kvalitet af streaming af play i 4K mod TV2's kanaler via kabel-tv. En-til-en vinder kabel jo.
flat1000 skrev: ↑19 nov 2022, 20:05 Tak for svaret - hører meget gerne din vurdering. Ja 4K på V Sport UHD-kanalen er helt specielt. En sidebemærkning, så synes jeg kvaliteten på TV3 Sport og Max er blevet markant bedre - måske inden for det sidste halve år. Positivt når nu Brentfords kampe ofte havner på Max. Før i tiden gad jeg ikke se en fodboldkamp på disse.Måske bedre på PL. Men synes ofte at Superliga kampene er ret så ringe egentlig.
Beckham skrev: ↑20 nov 2022, 10:48Ser meget få Superliga kampe - og vist kun på 3+ og See. Der er ikke rigtig tid med så få timer i døgnet, når man "er tosset med sport"flat1000 skrev: ↑19 nov 2022, 20:05 Tak for svaret - hører meget gerne din vurdering. Ja 4K på V Sport UHD-kanalen er helt specielt. En sidebemærkning, så synes jeg kvaliteten på TV3 Sport og Max er blevet markant bedre - måske inden for det sidste halve år. Positivt når nu Brentfords kampe ofte havner på Max. Før i tiden gad jeg ikke se en fodboldkamp på disse.Måske bedre på PL. Men synes ofte at Superliga kampene er ret så ringe egentlig.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.