Rasmus Larsen skrev: ↑31 okt 2022, 12:05
Jeg synes ikke det er værd at give mere for C2, med mindre man søger det lettere og lidt mere elegante design. Vi kommer ind på forskellene i vores test af C2 her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1654842807
Hej Rasmus. Jeg kopierer lige min besked fra en anden chat i håb om at få et, som altid, kompatibelt svar fra dig
Jeg står lidt i samme situation. 16.999 kr. kontra de 22.999 kr. for en C1 77" ved sidste BF er alligevel en forskel, der er til at føle. Jeg tror dog ikke, at det er urealistisk, at C2 77" kommer ned omkring 19.999 - startpriserne er trods alt lavere i år end sidste års 77".
Jeg er dog lidt splittet, om jeg skal vente på en god pris til en C2. Grundlæggende er hastigheden på WebOS ikke det store problem for mig, da jeg bruger Apple TV. Men jeg har dog ladet mig fortælle, at C2'erens motion-indstillinger er markant bedre end C1 - uden at man får den forfærdelige soap-opera-effect. Jeg ser rigtig, rigtig meget film og serier, og så skal TV'et også bruges rigtig meget til gaming (PS5 og Series X).
Hvad anbefaler folket? Udover den sædvanlige "der er ikke den store forskel fra år til år", er det så værd at betale for den potentielt bedre billedbehandling? Det skal lige siges, at jeg ofte er sensisitiv over for jidder/judder i film, da jeg kommer fra et LG OLED B6 fra 2016 (55").
Pft.