Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af ultra
Kan se Hi-Fi Klubben har 55" (og 65") som medlemstilbud lige nu. Er det et must have? Har kigget efter tv længe nu..

Tænker dog at der kommer Black Friday og er det værd at se tiden an?
Det ER et fedt TV, der er forbedret på alle områderne (farver, software, fjernbetjening, lyd). Kommer man ligesom mig fra et sony AF8 eller lignende OLED tv så er det et løft. Og det skal det også være til den pris.
Det er svært at spå om prisen bliver lavere på BF, muligvis men kan ikke forestille mig det bliver meget mere.
MigSelv skrev: 31 okt 2022, 06:44 HFK har Black Friday garanti, der gælder for køb foretaget efter 24.10.22. Så hvis pris er faldet til BF, udbetales differencen til den 30.11.22.
Prisgarantien gælder kun mod dem selv .... jeg ville vente og se hvad Black Friday kan tilbyde.
Jeg har bestemt mig for at prøve Sony HT-A9 lydsystem, og håber på det kommer på tilbud Black Friday.
Hvis det system opfylder mine krav så ryger mine gulvhøjttalere, receiver og forstærker til salg. :-)
Brugeravatar
Af MigSelv
SørenNielsen1 skrev: 31 okt 2022, 10:00
MigSelv skrev: 31 okt 2022, 06:44 HFK har Black Friday garanti, der gælder for køb foretaget efter 24.10.22. Så hvis pris er faldet til BF, udbetales differencen til den 30.11.22.
Prisgarantien gælder kun mod dem selv .... jeg ville vente og se hvad Black Friday kan tilbyde.
Nu gik svaret i første omgang på et køb i HFK, kort tid før BF.
Men dit svar er stadigvæk ikke korrekt, her er et saks der gælder for klubben.
“ Vi matcher konkurrenternes landsdækkende priser på alle vores TV-modeller og Sonos-produkter. Finder du det samme TV eller Sonos-produkt til en lavere landsdækkende pris, skal du bare besøge din lokale HiFi klubben eller kontakte vores kundeservice – så matcher vi!

Sonos
På alle vores Sonos-produkter matcher vi de landsdækkende priser hos Elgiganten, Komplett og Sonos.com. Finder du det samme Sonos til en lavere pris hos disse konkurrenter, skal du bare kontakte os i butikken eller online – så matcher vi!

TV
På alle vores TV-modeller matcher vi de landsdækkende priser hos de store kæder (pt. Bilka, Elgiganten og Power). Finder du det samme TV til en lavere landsdækkende pris hos disse konkurrenter, skal du bare kontakte os i butikken eller online – så matcher vi!”
Og dernæst matcher de deres egne priser, og det gælder alle produkter.
Jeg gengiver lige hvad HFK skriver på deres hjemmeside:

BLACK FRIDAY
GARANTI
INGEN GRUND TIL AT VENTE

Fra d. 24 oktober og frem til Black Friday giver vi nemlig ”Black Friday Garanti” til vores medlemmer på alle varer solgt i HiFi Klubben. Black Friday Garanti betyder, at hvis du i den nævnte periode har købt en vare i HiFi Klubben, og vi sætter prisen ned på Black Friday, kan du komme ind i din lokale butik senest 30. november og få udbetalt differencen. Du skal blot medbringe din kvittering. Det synes vi faktisk er en rigtig fair løsning!
Af Hanga
Jeg er ret sikker på at hifiklubben kun giver prismatch på dagen du køber, mens deres Black fridag garanti kun gælder hvis de selv nedsætter varen.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

Brugeravatar
Af MigSelv
Beckham skrev: 31 okt 2022, 20:19 Ikke nemt at hitte ud af, men som jeg læser er det også kun hvis de selv sænker prisen at du kan komme og få differencen udbetalt.
Læs nu hele deres salgsvejledning og betingelser under medlemsfordele, HFK giver prisgaranti på egne priser i 30 dage, og prismatch på tv og Sonos i forhold til udvalgte konkurrenter. Der skrives intet om tidsinterval for prismatch, men da du har 30 dages returret, er det jo nemt med returnering som pressionsmiddel. HFK bruger selv de 30 dage under prisgaranti, da den jo dækker over returretten.