Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sokken
Hej.

Jeg skal have et 77" OLED til min lille bio.

Vil helst ikke over 20000 kr.
Den skal bruges til Fodbold, film og PS5

Jeg er ikke interesseret i Sony's på grund af deres aggressive dimming algoritme.

Så er der vel kun LG 77" C1 tilbage, eller er der andre jeg har overset?

Synes den bliver solgt til en udmærket pris lige nu men vi er i gang med renovering af vores hus så vi bor ikke i huset og vi flytter først ind i december, så vi vil helst ikke have den stående imens vi renovere.

Så jeg venter nok til Black Friday med at købe en

Og vi kommer til at sidde 2.8 m fra tvet.

Er det for tæt på?
Brugeravatar
Af hans123
LG C1 er et super valg

og 2,8 meter fra bliver intet problem så opnår man lidt bio stemning

og forvent ikke meget billigere til BF

de 18637.- nu er fin pris
Af henrik.yde
sokken skrev: 22 okt 2022, 20:12 Hej.

Jeg er ikke interesseret i Sony's på grund af deres aggressive dimming algoritme.

Synes den bliver solgt til en udmærket pris lige nu men vi er i gang med renovering af vores hus så vi bor ikke i huset og vi flytter først ind i december, så vi vil helst ikke have den stående imens vi renovere.

Er det for tæt på?
Philips og Panasonic har også OLED TV i 77 tommer. Nej, det er ikke for tæt på. Ja, med lidt held vil vi (forhåbentligt) se 77 tommer OLED til under de 20000,- kr
Brugeravatar
Af bbplayer
sokken skrev: 22 okt 2022, 22:05 Kan man stadig ikke slå deres dumme curser fra? Hader den
Løsningen kan være en Universal remote, eller bare en ældre LG remote uden Bluetooth.
Af sokken
henrik.yde skrev: 23 okt 2022, 02:15
sokken skrev: 22 okt 2022, 20:12 Hej.

Er det for tæt på?
Philips og Panasonic har også OLED TV i 77 tommer. Nej, det er ikke for tæt på. Ja, med lidt held vil vi (forhåbentligt) se 77 tommer OLED til under de 20000,- kr
Vil egentlig hellere have en Philips end LG på grund af Android men synes de er lidt for dyre.
Af sokken
bbplayer skrev: 23 okt 2022, 07:16
sokken skrev: 22 okt 2022, 22:05 Kan man stadig ikke slå deres dumme curser fra? Hader den
Løsningen kan være en Universal remote, eller bare en ældre LG remote uden Bluetooth.
Ja det kunne selvfølgelig være en mulighed
Af ruma01
philips OLED 807 i 77" var "nede" i 22839 midt i september, mon ikke den kommer dernedad igen omkring Black friday, måske under 20.000
Af sokken
Ja har allerede en LG og det irriterer at man skal gøre det. Men skal da nok overleve det hvis jeg vælger LG 😊

Er der nogen der ved om LG er bedre til Ps5 end Philips eller omvendt?
Brugeravatar
Af kennytommerup
Power har også nogle gange 25 procent på deres tv for medlemmer, så c2 77 har næsten været nede i c1. Drømmer selv om et Panasonic lz2000, men ender nok med et c2 :)
Af Weiper
Har lige handlet LG77 C2 for 18600,- i Power (prisgaranti på Elgigantens åbningstilbud i Gentofte) mon ikke det kommer til den pris på black friday også :)
Fantastisk tv og fjernbetjeningen er blevet en smule bedre.....