29. sep 2022, 21:20
#345719
Jeg har købt masser af film gennem tiden via iTunes Movies app'en på min Apple TV 4K. Nu ville jeg lige nappe Close Encounters til 49,- men nu får jeg at vide at betalingen mislykkes og jeg skal tjekke min iTunes konto på min PC.
Jeg har så kigget der og også på min mobil og er ikke blevet klogere.. Begge steder siger bare noget om en mislykket transaktion - jeg har ikke været inde og ændre noget. Kan det have noget at gøre med den seneste tvOS 16 opdatering?
Har andre prøvet det samme - skal jeg virkelig slette mit kreditkort og tilføje det på ny?
Jeg har så kigget der og også på min mobil og er ikke blevet klogere.. Begge steder siger bare noget om en mislykket transaktion - jeg har ikke været inde og ændre noget. Kan det have noget at gøre med den seneste tvOS 16 opdatering?
Har andre prøvet det samme - skal jeg virkelig slette mit kreditkort og tilføje det på ny?