Jeg er lidt i samme situation som dig. 43, dog kun med en søn på 8, men stadig har jeg kun et par timer om ugen.
Jeg har PS+ for at sønnen kan spille online med Minecraft osv, og så kan jeg godt lide man kan hente gratis spil hver måned.... men jeg får aldrig tid til at spille dem
Hvis du var vil med The Last Of Us, så skal du da have remasteren, hvis du vil spille det igen. Men du skal i DEN grad også glæde dig til at spille 2´eren! Det er en af mine største spiloplevelser i mange mange år.
Derudover har jeg også været ret glad for Horizon Zero Dawn, og Horizon Forbidden West. De er lige som The Last of us, spil med en fantastisk historie, der er som at spille igennem en virkelig god film!
Og som en anden skriver, så kan Uncharted spillene anbefales. De er stor underholdning, også med en god historie
visca blaugrana skrev: ↑27 aug 2022, 19:40
Ja den updaterede udgave af the last of us glaeder jeg mig til, jeg har kigget lidt paa uncharted spillene og umidelbart ser det godt ud, jeg har ogsaa kigget lidt paa COD vanguard og syntes entligt campaine ser meget godt ud.