05 aug 2022, 22:39
Jeg kender ikke til det prisleje af projektorer. Jeg ved bare, at den jeg har, er den billigste på markedet med ægte 4K, og tilsvarende koster 41k i dag
Jeg har selv 108" på en væg der vel er omtrent samme størrelse som din; kan man overhovedet få 150" ind på den plads?
Hvad med højttalere? Skal de være nedenunder lærredet?
Det er selvfølgelig en fordel når du kan starte helt forfra med rummet, så du kan have udstyr under/tæt på projektoren, i stedet for at skulle føre 12 meter lange HDMI-kabler, som jeg har været nødt til. Det kan nemt blive langhåret når man skal have lange kabler der kan trække 2160p og 60Hz.
Jeg har selv 108" på en væg der vel er omtrent samme størrelse som din; kan man overhovedet få 150" ind på den plads?
Det er selvfølgelig en fordel når du kan starte helt forfra med rummet, så du kan have udstyr under/tæt på projektoren, i stedet for at skulle føre 12 meter lange HDMI-kabler, som jeg har været nødt til. Det kan nemt blive langhåret når man skal have lange kabler der kan trække 2160p og 60Hz.
Image: Sony VPL-XW5000ES | Lissau TrueColor 108" | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic DP-UB9000 | Apple TV 4K
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM & Roon
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM & Roon