Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hef
Hej

Jeg står og skal til at købe nyt 40" fladskærm. Har lidt kig på Sony's W3000. Jeg skal have tilsluttet en Mac Mini (med film og billeder - computeren bruges ikke til andet) til skærmen via VGA. Derudover skal der tilsluttes en PS3. Jeg har Yousee kabel TV. Jeg synes det er en fordel at W3000 har indbygget DVB-C og MPEG4-dekoder. Er der nogen der kan se nogle ulemper ved det setup jeg skal have eller har alternative ideer til fjernsyn? Er det rigtigt kun at overveje LCD i mit tilfælde? Grunden til det lige er W3000 jeg kigger på er primært gode anmeldelser.

Alle inputs vil være meget påskønnet
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du behøver ikke udelukke plasma TV med det brug du har. Der er rigtigt at du ikke får DVB-C tuner og MPEG4 dekoder i ret mange andre TV, men husk på at denne service koster penge - 200 kr. om året ud over abonnementet på kabel-TV.

Hivs pengene rækker så er Sony's X-serie også et godt bud idet du får deres 100 Hz system med, som rent faktisk virker efter hensigten. Der er enkelte af vore brugere der har klaget over slør på modeller uden 100 Hz fra Sony. Alternativt kan du overveje at gå ned i opløsning og vælge D3000 modellen i stedet.
Af hef
Tak for svar!

Budgettet rækker desværre ikke til X-serien. Har også kigget på D3000, men det er for småt med 32" synes jeg.
Af wizdk
Fona har det i 40" på deres lagersalg på deres hjemmeside. Rigtigt godt tv har det selv. Det koster 12000
Af hef
Vil der være nogen oplagte problemer ved at købe PX80 i stedet for W3000 i mit setup? Jeg tænker primært hvordan filmenen fra computeren vil tage sig ud på skærmen???