Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TS
Efter at have læst en del tråde og købsanbefalinger mm. har jeg lidt set mig varm på Sony 32D3000 modellen. Jeg har mulighed for at for at få digitalt tv gennem yousee.

Spm.: Vil jeg kunne se mærkbart forskel ved alm. tv kiggeri i forhold til mit gamle billedrørstv??

Grunden til jeg spørger er at jeg ikke synes udstillingsmodellerne i div. forretninger er specielt imponerende. Det skal dog her siges at de steder jeg har set på tv har antennesignalerne været fordelt på flere tv (med kvalitet derefter)
Af Beckham
Afhængigt af hvilket CRT tv du har haft, så er det desværre ofte sådan at fladskærme har svært ved at levere samme billedkvalitet ved normalt analogt tv-signal, som de gamle CRT skærme. Sony 32D3000 er dog et rigtigt godt valg. Mange vil nok mene at det er det bedste i den størrelse. Især hvis du får Yousee digitalt signal, så bliver det rigtig godt. Har selv 40" med digitalt signal og er rigtig godt tilfreds.
Af TS
ja, det er jo det. Men bliver det digitale billed så mærkbart bedre end det analoge på CRT ?
Af Rakke
Skulle gerne komme et review af d3000 i 32" udgaven på denne side i den kommende uge TS, ser selv meget frem til dette:)
Af Rakke
Ahh ja ****^^
Af Beckham
TS skrev:ja, det er jo det. Men bliver det digitale billed så mærkbart bedre end det analoge på CRT ?
Hmm...svært at svare på. Men jeg vil nu alligevel mene at digitalt tv på en god fladskærm trods alt er en tand bedre end analogt tv på et CRT.