Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Montex
Der er nok ikke top nice Panasonic garanti med ;;) hvis det er parallel-import så er der ihvertfald ikke (og det kunne prisen godt tyde på det er)
Af lamsn
Nej, det er der nok ikke. Men der er stadig 2 års reklamationsret. Det er der vel på alt i DK. Men hvad vil det sige at den ikke er dansk. Er menuerne så på tysk, eller hvordan ??
Af Montex
Dunno med menuerne men der er nok ikke dansk manual med og hvis det fucker op så skal du nok selv sende det til BJ Trading (som så nok sender det videre)..... Hvis der er dansk panasonic garanti på så kommer panasonic dude'sne og henter det eller fixer det på stedet.

Sådan har jeg forstået det der garanti pjat ... ret mig hvis det er falsk ;;)
Af lamsn
Okay. Ja, så tror jeg at jeg overlever :)
Af keler
Det er fandfuckma' billigt..

Jeg købte mit for en månede siden til 10.500,-

Men tror alligevel ikk jeg vil undvære Pana's garanti. Når man står med problemerne, er de 2500,- givet godt ud tror jeg.
Af lamsn
keler. Du kan jo få elektronik forsikringer rundt omkring, der også dækker 100%. Men ja, det er sgu mega billigt. Nu har jeg da "mødt" en der har sådan et tv. Er du tilfreds med det, eller synes du at den har nogle mangler
Af keler
Ja, jeg er 100 % tilfreds. Prisen derinde er dog uden moms. Med moms koster den 9000,-. Så er det ikke SÅ billigt igen.
Af lamsn
Det er den nu ja. Jeg ringede til dem for at hører om det kunne passe, da jeg ikke ville bestille noget, og så få noget andet, og det sagde han ja til. Jeg fik den til 8000 inklusiv forsendelse. Jeg kan godt se at den nu er blevet sat op, og at der er kommet en produktbeskrivelse af den :)
Af Kalven
Prisen er stadig ca. 8.000 inkls. forsendelse... Jeg har netop bestilt ét eksemplar :) .. Det skulle være komme på lager i morgen.
Af Montex
...og hvorfor står der følgende på deres side når man trykker på BJ Tranding @ hifipriser

"Denne vare er ikke længere tilgængelig på vor side !!
Den er enten udgået eller der er så lang leveringstid
på varen at vi har valgt ikke at have den på vores
webshop."
:o
Af lamsn
Montex. Det er vel pga det der står. Den kommer nok op senere..

Kalven. Okay, så har de lavet prisen om en gang til. Jeg fik den til 7800+fragt. så lavede de prisen om til 7999, og så lavede de den om til 8999, og det kostede den igår aftes ved jeg.
Men om de sat prisen ned igen, ja det aner jeg sgu ikke :D
Af Montex
Sku da lidt random hvad de vil have for det TV ;;) :p
Af Kalven
Haha ja - det er som vinden blæser :D

..Til gengæld har Getmore meldt sig på banen med samme lave pris.. Dog >14 dages leveringstid ;)
Af lamsn
Jeg har starten en kædereaktion her. Det er sgu fedt :D .
Det er min skyld at px80 nu bliver billigere. Tak mig her, eller skriv for kontonr, så kan i sgu altid lige smide et par 100 ind der :p