17 jan 2022, 07:29
Det forlyder, at der er problemer med Plex efter den nye opdatering. Så måske man bør vente lidt med at opdatere, hvis man bruger Plex.
sokken skrev: ↑17 jan 2022, 11:09 Ved du hvad det er for nogle problemer?Jeg må rette mig selv, for det ser kun ud til at gælde Plex server-delen. Debat her: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/fo ... erver-sto/
Jeg har opdateret og synes ikke at min har problemer
YCSMS skrev: ↑22 apr 2022, 19:25 Jeg oplever følgende problem:Jeg har akkurat det samme problem
Når jeg caster TV2-play fra telefon, stopper udsendelsen efter ca 5-10 sek. Igen og igen.
Downloader jeg appen ned på Shield, kan jeg godt se TV2-Play. Dog synes jeg det ligner, at billedekvaliteten fra appen er noget ringere.
Andre der kender til dette problem?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.