Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Allan Frisk
Nu har jeg været inde og kigge på det meget omtalte panasonic.......

Der står at opløsningen er 1024X768!!!!! Så er det vel ikke FullHD eller hva????
Er der nogle der kan forklare mig dette. Er MEGET novice på området...
Af keler
Nej, tv'et er ikke full hd, men det skal du ikke bekymre dig om, med mindre du skal bruge skærmen til HTPC eller mediecenter.

Billedkvaliteten snakker for sig selv, selvom det ikke er full hd :)
Af teamet
[quote="svead"]der vl nok altid være nogen der er uheldige lige meget hvor man handler, jeg har købt hos getmore rigtig mange gange, og har kørt rma sager med dem også 2 gange, har altid væet smertefrit, men ved godt at man kan være uheldig, har selv haft bøvl med express delivery..[/quote]

Getmore mistede da e-mærket 2007 ud - kan ikke anbefales. Har selv haft fat i banken og lave en pbs sag mod dem.

@allan: fullhd er godt, men ikke alt. anvender du analogt signal er px80 formentligt det bedste valg, men d3500 er også godt. Det bedste råd er, at tage ud og se på skærmene istedet for at lytte til tilfældelig mennesker på internettet, som ikke kender lige præcis dine behov. Billeder er jo ganske subjektivt
Af svead
[QUOTE]Getmore mistede da e-mærket 2007 ud - kan ikke anbefales. Har selv haft fat i banken og lave en pbs sag mod dem.

Avs, lyder ikke sjovt, er glad for jeg aldrig har oplevet noget i den retning med getmore.. kan være jeg er deres eneste kunde de har tilbage :D

Jeg tror da jeg vil kikke andre steder næste gang jeg skal købe billigt, men svært at stå for getmores billige priser, og meget billigt fragt, de tager kun 20-30 kr. for fragt..

Men fuld forståelse omkring at blive taget ved røven af nogen, så bliver man harm ja, kender det fra express delivery.