Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Abetis
Hej

Da jeg meget snart for løn, så skal jeg ud og investere i et nyt tv, da jeg har et pisse gammelt 20" Dantax som er pisse grimt..

Men jeg har kigget på dette tv http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2100236

Har læst en test på et andet philips som var en lidt anden model, men den fik okay anmendelser, men der var det der problem efter 800 timer.. er det det samme for denne model? Og er der andre ting som er noget lort ved dette?

Håber i kan vejlede mig gennem denne jungle :)

Mads
Af madass32
rigtig lækker tv, men der har hvist været nogle problemmer med blæser støj eller en pive lyd så sørg for at have en returret
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der har også været en del indlæg om 9632 her i forum, så du kan søge lidt på den.
Af mortena1980
Jeg så den i Elgiganten i lørdags. Der var en af de der prøvedvd'er på, som viser farverige billeder osv, der kan vise, hvor "godt" tv'et er. Der var en kvindelig løber, som løb rundt langs en strandpromenade.

Billedet var ikke særlig godt. Der var som om, der var en tåge omkring løberen, hver gang hun bevægede sig.

Sælgeren sagde også, at den ikke håndterer analogt signal særlig godt.
Af Abetis
Hmmmm, det var da noget tis :(

Kan i så anbefale et andet 37" i nogenlunde samme prisklasse? Som er væsentlig bedre?
Af Abetis
madass32 skrev:37px80
Meget spændende tv må man sige.... men ved sku ikke lige om plasma det lige er mig.. når jeg læser om det, så virke det utrolig skrøbelig.. det syntes jeg sku ikke er fedt :S