05 mar 2022, 21:16

Det er nærliggende at formode, at du i tankerne faktisk også havde en producent der udelukkende laver elendige produkter?
Plz, lad være med at forsøge at få det til at handle om at nogen vil dig ondt eller bare vil skyde dig i skoene...tror bestemt at du kan gøre det bedre
MigSelv skrev: ↑05 mar 2022, 18:42 Jeg har på intet tidspunkt nævnt en eneste producent i mit indlæg omkring fanboy, men må så konstatere, at nogen bliver trådt over tæerne. Jeg har måske ramt en fanboy, helt uden, at nævne hverken producent eller teknologi.Det hele ville være nemmere hvis du ikke camouflerede dig bag så vage og ukonkrete beskrivelser af hvad du definerer som 'elendige produkter'
Det er fantastisk hvad man skal skydes i skoene, blot fordi man beskriver en fanboy.
Det er nærliggende at formode, at du i tankerne faktisk også havde en producent der udelukkende laver elendige produkter?
Plz, lad være med at forsøge at få det til at handle om at nogen vil dig ondt eller bare vil skyde dig i skoene...tror bestemt at du kan gøre det bedre