Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bennylund
Hej.
46" i LCD, er opløsningen da ok?
Har set mig varm på ovenstående model, men vil lige spørge om der eventuelt var nogle af jer bruger der har denne model og kunne komme med deres erfaringer. Er den pengene værd?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad mener du med om opløsningen er OK? Den er som den er... Hvis du hentyder til om TV'et er stort nok til at udnytte fuld HD, så er svaret nej, med mindre du sidder under 1.8 m fra skærmen.
Af bennylund
Jeg mener om det generelt er et ok tv. Jeg læste jeres test af samme model i en 40" og den var jo god.
Vi skal sidde ca. 3-5 m fra tv'et, og det skulle jo ikke være noget problem med dette tv, eller?
Eller skal vi vælge plasma hvis vi når over et 40"?
Af zyckelmaster
Til samme pris kan du få Pioneer 508XD. Skærmen er vel den mest anmelderroste skærm på markedet (hvis man ser bort fra de sindsygt dyrer fullHD-skærme fra Pioneer), og så er den i øvrigt også referenceskærm på Flatpanels.dk - og endeligt så er den 50" 8) . Den ville jeg købe...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville også til enhver tid vælge et Pioneer frem for et vilkårligt LCD TV du måtte finde frem til. 508XD er toppen af poppen og overgås vel kun af LX508 som er fuld HD.