Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lennon
Der popper eftehånden nogle "hands on" betragtninger op på QD OLED . De er voldsomt positive og meget i tråd med Flatpanels tidlige indtryk . Udover en ny ovre på WhatHiFi, så faldt jeg også over denne :
Af Jonassen
Ja, det lyder rigtig spændende.
Vi må vente og se om prisen er til at spise.
Ellers må man nøjes med sidste års OLED models.
Af George1
Ja forlyder 4000 dollars for en 65" vel billigere end forventet.

QD-OLED-teknologien er bygget til at være længerevarende end W-OLED-teknologien med en lavere risiko for indbrænding. Jeg forventer, at A95K vil være en topspiller i mange år af dens levetid og generelt vil holde langt ud i fremtiden.
Af lennon
WhatHiFi understreger,at prisrygterne skal tages med alle mulige forbehold, da Sony officielt ikke har den endelige prissætning klar endnu . .
Af sd2100
PeterD skrev: 03 mar 2022, 19:35 Det bliver SÅ godt.

Hatten af for Sony!

Hurra-Hurra-Hurrrraaaa!
.....og naturligvis Samsung, der producerer displayet :)
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Torben Rasmussen skrev: 04 mar 2022, 06:48 Hvad med producenten af panelet…?
Nogle har måske overset at Samsung er leverandør af paneler til Sony's QD-OLED tv og at Samsung har løftet OLED-teknologien op til next level :D :D :D
Brugeravatar
Af Pede8000
IT-Bruger skrev: 04 mar 2022, 22:14
Torben Rasmussen skrev: 04 mar 2022, 06:48 Hvad med producenten af panelet…?
Nogle har måske overset at Samsung er leverandør af paneler til Sony's QD-OLED tv og at Samsung har løftet OLED-teknologien op til next level :D :D :D
Man kan næste høre at du savler, og godter dig... :D Kan vi ikke kommer væk fra det fanboy skrammel?! :D

Yes enig, hvor er det befriende, at Samsúng har indset LCD skærmens unoder og mange begrænsninger og investerer udviklingspenge i noget nyt og bedre.

Glæder mig meget til at læse testen her på FP og selv kommet på "next level"... :)