Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af BrianMadsen
Hejsa,

Jeg har et aldrende Samsung 50" plasma (PC50C7705, mener det var den sidste plasma-model de lavede), som efterhånden trænger til en udskiftning. Bl.a. er lyden gået i ARC-udgangen. Men det har gjort det godt i disse +10 år.

Jeg har set mig lun på et LG G1 i 65" (sidder ca. 3 m væk). Men skal man gå efter et G1 nu, eller vente på G2 kommer (som har mere lysstyrke)?

Jeg har lidt genskin i nuv. TV, men ikke voldsomt. Og kunne godt bruge lidt mere lys i skærmen når der er dagslys.

Hvad tænker panelet her? O_O G1 nu, eller G2 senere?

Pft!
Hvis du vil vente på G2, så vær forberedt på, at den prismæssigt starter højt, når den lanceres her til foråret. Så vi skal nok hen mod Black Friday 2022 (november) eller senere før prisen er kommet ned i nogenlunde samme niveau som LG G1 ligger i pt.

LG G1 er mere end rigeligt lysstærk til en moderne danske stue og jeg synes, at det er et super valg. Man kan naturligvis altid gøre skærmene endnu mere lysstærke :)
Af Bond
Jeg købte en G1 77” i sommers det er fedt tv. I sommers kunne det handles ned til 30K. Eller lidt under.

Spændt på at se priserne til til foråret på det nye modeller, kunne godt finde på at købe en 83” G2