Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
PeterD skrev:[quote=JS1987
Fedt nok af Elgiganten... Så får selvfølgelig lige solgt et Samsung LCD tv.
LUK...NU...DU VED HVAD...MED DINE...EVIGE...SAMSUNG...KOMMENTARER!!! - og glem alt om at spille dum og gemme dig bag 'spøg til side' og lign. finter - uanset hvad du prøver på/hvor flot du pakker dine indlæg ind så er din agenda åbenlys
Af JS1987
@spoxy, jesperb-64

Ja, jeg var ude efter et TV, så skulle ikke gå tomhændet hjem.

@PeterD

Det skal siges at QN95 var i tankerne før C1, sælgeren havde ikke så meget at sige i den her sag. Vil El Giganten hellere sælge Samsung fjernsyn, end andre mærker?
Af JS1987
@Flemming Larsen

Postede selv det link længere oppe, men fik ikke nogen respons på det. Guiden er også tilbage fra 2016, og det kunne være LG havde lavet om på det siden den gang, så turde ikke løbe risikoen, men er bestemt heller ikke ked af mit QN95, som er kommet op og hænge.
JS1987 skrev: 27 feb 2022, 14:56 @Flemming Larsen

Postede selv det link længere oppe, men fik ikke nogen respons på det. Guiden er også tilbage fra 2016, og det kunne være LG havde lavet om på det siden den gang, så turde ikke løbe risikoen, men er bestemt heller ikke ked af mit QN95, som er kommet op og hænge.
Oh. Det overså jeg lige. Jeg mener, at det ser ud på samme måde i de nye. Så det kunne godt have virket. Eller som en skrev, at man kunne lave en forlængerledning, som kunne gå igennem. Men håber, at du bliver ved med, at være tilfreds med dit nye tv.
Brugeravatar
Af bbplayer
JS1987 skrev: 26 feb 2022, 19:38 så endte med at sadle helt om, og købe Samsung QN95 Neo QLED 65” med sådan en OneBox
Hvis du vælger helt andet tv pga. et stik til 30kr og/eller et kabel du skruer ud af skærmen, så gad jeg godt vide hvordan du handler mad, tøj og lign.
Brugeravatar
Af bbplayer
JS1987 skrev: 27 feb 2022, 14:56 Guiden er også tilbage fra 2016, og det kunne være LG havde lavet om på det siden den gang, så turde ikke løbe risikoen,
Strømstik i hele EU har IKKE ændret sig siden 2016, så de kabler som kan trækkes ud af skærmen bag pladen, fortsætter med at være der indtil EU laver en standard, og den findes endnu ikke. Så ro på...
Af JS1987
Det kunne jo være at LG siden 2016 havde valgt at lukke mere af for strømstikket, så det ikke kunne skiftes på samme måde som i guiden i linket.

Det er både spontant og spændene. Havde som tidligere skrevet også haft QN95’eren i tankerne, men havde mest kig på C1 pga. de gode anmeldelser og fordi det var kommet på tilbud.

Men er helt rolig, købte bare et andet TV.
Brugeravatar
Af KimKaos
allo skrev: 26 feb 2022, 23:23
PeterD skrev:[quote=JS1987
Fedt nok af Elgiganten... Så får selvfølgelig lige solgt et Samsung LCD tv.
LUK...NU...DU VED HVAD...MED DINE...EVIGE...SAMSUNG...KOMMENTARER!!! - og glem alt om at spille dum og gemme dig bag 'spøg til side' og lign. finter - uanset hvad du prøver på/hvor flot du pakker dine indlæg ind så er din agenda åbenlys
Jeg tror han er psykisk syg og derfor ikke rigtig kan gøre for det

Men du kan jo gøre som så mange af os andre har gjort - blokkere for hans indlæg
Af allo
KimKaos skrev:Men du kan jo gøre som så mange af os andre har gjort - blokkere for hans indlæg
det er ikke for min skyld Kim jeg nævner/kommenterer hans indlæg (hans agenda og had til Samsung) - det er for folk som ikke kender til hans 'præferencer' og som ikke er klar over hvorfor han gør det og hvad der gemmer sig bag hans udtalelser
Brugeravatar
Af KimKaos
allo skrev: 28 feb 2022, 16:51
KimKaos skrev:Men du kan jo gøre som så mange af os andre har gjort - blokkere for hans indlæg
det er ikke for min skyld Kim jeg nævner/kommenterer hans indlæg (hans agenda og had til Samsung) - det er for folk som ikke kender til hans 'præferencer' og som ikke er klar over hvorfor han gør det og hvad der gemmer sig bag hans udtalelser
Jeg aner ikke hvorfor han hader Samsung - Jeg fik bare nok på et tidspunkt

Det er dog mig en gåde hvorfor FP ikke forlængst har blokkeret ham
Af allo
KimKaos skrev:Jeg aner ikke hvorfor han hader Samsung - Jeg fik bare nok på et tidspunkt

Det er dog mig en gåde hvorfor FP ikke forlængst har blokkeret ham
det som jeg finder mest latterligt er måden budskabet det bliver skjult på og pakket ind så dem som ikke er klar over hans agenda bliver snydt af hans ord (faste brugere af forummet har styr på det men det har de nye/forbipassende desværre ikke)

jeg mener ikke at Flatpanels skal blokkere folk (ikke pga. ens holdninger og meninger - politisk korrekte eller ej, populær eller ej, om de så er gentagende, pro, anti, m.m. hvad/hvem det nu skulle være) men på den anden side så er det lidt tricky slet ikke at reagere da 9 ud af 10 af hans indlæg er gennemsyret af 'muh Samsung bad' efterfulgt af bl.a. mit respons - og der er nok flere end os to som er trætte af det...