27 feb 2022, 04:42
Alex B skrev: ↑26 feb 2022, 21:52
Jeg kan ikke dy mig for lidt bagklogskab, men jeg troede alle os gamle gamere efterhånden havde fanget, at man ikke skal købe et spil til release. 
Man betaler overpris for et ufærdig produkt. Hver gang.
Selv er jeg lige startet op på Cyberpunk efter 1.5 patch og det er indtil videre en god oplevelse. Og kun 187 kr.
Jeg har det som dig. Jeg hopper også sjældent på et spil lige på release, da et par patche eller 2 gerne forbedrer det og jeg samtidig også gerne venter på et tilbud så jeg får flere spil for pengene.
Hvad angår Cyberpunk 2077, så har jeg dog faktisk haft lige det spil siden dets release, da jeg fik det som en gave fra en bekendt der havde fået det bundlet med et eller andet, men allerede selv havde det. Men jeg har faktisk ventet med at installere og spille det, da jeg venter på at jeg får en kraftig nok GPU, i forhold til det nuværende 3080 og planlægger aktuelt først at spille det engang tidligst efter at jeg har fået et [formentligt] RTX 4080 eller [næppe, men måske] et RTX 4090, hvis det da ellers er nok, da jeg er sådan lidt "no compromise" indstillet til det der med settings OG fps i et spil på en og samme tid. På konsol har man kunnet presse en lav grad af RayTraced shadows ind i 30 fps mode, men på PC udgaven er der der foruden RayTraced shadows og højere bounce grader også Ray-Traced Reflections, Ray-Traced Diffuse Illumination, Ray-Traced Global Illumination og Ray-Traced Ambient Occlusion, som tilsammen virkeligt trækker tænder ud. Og jeg kan bare IKKE spille noget der dropper ned under 60 fps og kan faktisk allerbedst lide det på den anden side af de første 80-90 fps.
PC: 9800X3D, MSI-Suprim RTX 5090, 32GB@6K/CL30, LG CX
Stue: JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovev:77" S92C,VSX-325,ATV4K