Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja emnet siger næsten det hele. Jeg er i tvivl; hvilket af disse to plasma skal jeg vælge?

Samsung hos HiFiklubben:

Samsung

eller Panasonic evt. hos knot:
Panasonic

Umiddelbart synes jeg Samsung er det flotteste valg, men jeg køber heller ikke bil efter farve... :)
Så øs af jeres viden, og berig mig med erfaringer.

På forhånd tak
Onkelm
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PX80 vil nok være det bedste TV af de to. Især når du kun har kig på C-modellen og ikke Q-modellen fra Samsung.
Af onkelmorfar
yakken skrev:PX80 vil nok være det bedste TV af de to. Især når du kun har kig på C-modellen og ikke Q-modellen fra Samsung.
Q-Modellen, et link eventuelt :) ? rettelse: har selv fundet det. Du virker måske en anelse loren ved valgene, findes der plasma-tv i samme prisgruppe du ville anbefale over de to nævnte? (Udover Sams Q-modellen selvf)

Mvh
Onkelm
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er bestemt ikke forbeholden overfor dine valg. Skulle jeg selv have et TV i dag var disse modeller (dog Q-modellen) også blandt kandidaterne. Hvis ikke pengene rækker til et Pioneer 428XD, så er PX80 nok den model der giver dig det bedste billede pt.
Af onkelmorfar
OK, super det ender nok med PX80. De ca. 4-5k ekstra for Q-modellen kan jeg bruge på nogle ekstra højtalere O_O det ville sikkert ikke gøre noget med noget lækrere lyd.

Tusinde tak for respons, nu vil jeg ud og se modellerne an "live" :)

Mvh
Onkelm