Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Selvom jeg efterhånden snart har kigget markedet tyndt - læst tråde, test osv. Så har jeg simpelthen for svært ved at gennemskue markedet og producenterne fra hinanden.

Ved at I er i dette rette at kaste indlægget ud til, da i er fantastiske og hjalp mig til seneste køb - og håber jeres ekspertise kan det igen.

Forventer IKKE highend til prisen - men et TV som trods alt kan levere rimeligt på billede/lyd/smartfunktioner.

Alt det bedste herfra 8-) 8-)
Du kan få rigtigt meget TV fra 7777,- kr (hvis du kan afhente i Kolding jævnfør listen hos pricerunner nedenfor)

https://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?attr ... 760=65_100

Skal du prioritere spil og have de specifikationer der er væsentlige i den forbindelse (HDMI 2.1 med 120 fps og VRR), skal du dog som minimum op i LG OLED65B1 til 12635 eller LG OLED65BX til 12.999 kr

Er det primært til TV og tænker du ikke spil-specifikationer, så er Panasonic TX-65HZ1000 til 8555,- et fantastisk godt tilbud på et fantastisk godt TV
Jeg købte ovenstående Panasonic TV for en måned siden (til 10k). og WOW det står bare godt.

Det er en fryd at se HDR-film fra Disney+, HBO, Netflix eller bare YouTube! eller spil fra PS4 (der er ikke 4K, men HDR i nogle spil!)

Jeg syntes det klarer reflektioner meget bedre end LG, som jeg også kiggede på.

Prøv evt at se dette klip på denne skærm (4K HDR 60FPS ● Sniper Will Smith (Gemini Man) ● Dolby Vision ● Dolby Atmos):