Log ind med sociale netværk
18 feb 2022, 17:00
4036A49D-10A7-41E4-B95F-04ABA4733F71.jpeg (474.86 KiB) Vist 1389 gange
De har allerede fixet det og svaret mig på Reddit 
Hvis i oplever fejlen skal der startes op 2 gange
Hvis i oplever fejlen skal der startes op 2 gange
Vedhæftede filer
20 feb 2022, 09:56
Ja men det virkede desværre ikke. Der er rigtig mange der har problemer og hvis de ikke fixer det kan jeg ikke spille videre. Det er virkelig en forfærdelig kvalitet dette her.
Det er kun performance mode der er så vildsomt berørt, skrue et TV op må Max skarphed- så ved man hvordan dette spil ser ud :-(
Det er kun performance mode der er så vildsomt berørt, skrue et TV op må Max skarphed- så ved man hvordan dette spil ser ud :-(
20 feb 2022, 12:43
Men egentlig sjovt....har læst om andre som spiller det på LG CX uden at have nævnt dette. Mærkeligt hvis det kun har ramt nogle....måske de bare trænger til briller..:-)
20 feb 2022, 14:08
Ja det vildt underligt, måske de ikke har opdateret spillet og spiller på disk. Det kan også være de spiller resolution mode med 30fps. Der virkede hotfixen fra udvikleren nemlig. Bare ikke på performance varianten. Jeg kan ikke forstå hvis man kan ignorere det. Det er som om at skarpheden er på 1000 og hver gang græs/blomster/træer bevæger sig er der støj omkring objektet.
Men mon ikke de er med på at løse det hurtigt- jeg tror ikke det problem var der før release
Men mon ikke de er med på at løse det hurtigt- jeg tror ikke det problem var der før release
21 feb 2022, 13:43
22 feb 2022, 07:18
Derudover er grafikken da bestemt pæn, men det er ikke noget der er ekstraordinært flot, efter min mening. Jeg synes egentlig det originale Horizon var en større wow-oplevelse på PS4 Pro, men alt er jo relativt. De korte loading-tider er derimod fantastiske
bendix skrev: ↑20 feb 2022, 14:08 Ja det vildt underligt, måske de ikke har opdateret spillet og spiller på disk. Det kan også være de spiller resolution mode med 30fps. Der virkede hotfixen fra udvikleren nemlig. Bare ikke på performance varianten. Jeg kan ikke forstå hvis man kan ignorere det. Det er som om at skarpheden er på 1000 og hver gang græs/blomster/træer bevæger sig er der støj omkring objektet.Jeg fik prøvet spillet kort i går og ja det ser ikke godt ud. Det er tydeligt særligt i græsset. Jeg får først tid igen i næste weekend, så forhåbentlig arbejder de hurtigt på en fejlrettelse. Jeg vil foretrække at spille i performance mode pga. 60fps, særligt i kampene.
Men mon ikke de er med på at løse det hurtigt- jeg tror ikke det problem var der før release![]()
Derudover er grafikken da bestemt pæn, men det er ikke noget der er ekstraordinært flot, efter min mening. Jeg synes egentlig det originale Horizon var en større wow-oplevelse på PS4 Pro, men alt er jo relativt. De korte loading-tider er derimod fantastiske
22 feb 2022, 07:25
Tak Rasmus for lige at tjekke, Vincent gik lidt mere i detaljer igår og Guerilla har anerkendt problemet på Reddit og Twitter igår.
23 feb 2022, 10:46
Patch 1.005 til Horizon Forbidden West er netop udgivet.
https://updatecrazy.com/horizon-forbidd ... 5-details/
https://updatecrazy.com/horizon-forbidd ... 5-details/
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto