Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er den lykkelige ejer af den sidste plasmaskærm som Panasonic producerede. Efter en software opdatering er det blevet sådan at der dannes flimmer omkring noget i bevægelse. Se billede tydeligst omkring ansigt, nakke og ned over skuldre og ryg, Jeg ved det er noget under indstillinger der skal vinges af eller lign. Jeg kan bare ikke komme i tanke om hvad. Syntes efter hånden jeg har prøvet alt. Jeg har kontaktet Panasonic via deres kunde service men der var ikke megen hjælp at hente. Har også kontaktet en Panasonic center men med samme resultat. Er der nogen herinde der kan afhjælpe. Så vil jeg være yderst taknemlig.
Vedhæftede filer
Billed 1.jpg
Billed 1.jpg (868.03 KiB) Vist 958 gange
jeg har oplevet noget lignende (et par gange her på det sidste) på mit VT30

nul opdates siden (ca.) 2014 eller deromkring - mindre 'chok' at dit stadig får dem :-)

jeg er så et 100 på at det ikke har noget som helst med tv'et at gøre men med selve udsendelsen (kanaler via Yousee's kort)

mit har også valgt at genstartet 5-6 gange de seneste ca.4 mdr. men det er så et helt andet problem :-)
Nu jeg tænker over det. Tror jeg, at jeg nul stillede det efter råd fra Panasonic center, fordi jeg oplevede problemer med lyden. Det hjalp så ikke men genoplivede billede problemet. Jeg har kalibreret tv'et efter de settinges der blev anbefalet her på siden i tidernes morgen i forbindelse med test/reviev. Dem har jeg slettet og indsat igen men desværre uden held.
Jeg er helt sikker på, at det er noget under indstillinger der bare skal ændres.
Jeg prøver det med "IFC"
1000 tak for Jeres indspark.