Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Allan Frisk
Hej.
Jeg overvejer at købe et af ovenstående. De er på bud i elgiganten til 8999,-.
Er der nogle der har nogle erfaringer med dette tv... Jeg vil ikke købe katten i sækken når jeg nu skal ud og købe... Et lille tillægsspørgsmål.. Er dette tv med blank kant eller matsort (Åbenbart meget vigtigt for min kone :o
Af keler
Ville IKKE købe det. Kender en der lige har købt det, bare i en 32" og det sucks. Mørke scener er bare een pærevælling og som om den justerer det sorte, i mørkescener. Altså som om den ikk kan finde ud af, hvor sort scenen skal være, og derfor skifter den mellem farverne. Ved ikk om skærmen er defekt, men uanset hvad er billedet ikk det vilde. Ville klart smide en tusse mere oveni, og få fingrene i en 42"px80.
Af Allan Frisk
hvad så med kdl-40D3500. Det burde jo være noget bedre (Tænker her på kontrasten) Px80 ?? Er det også en sony??
Af SBI
PX80 er et 42 tommer panasonic - højt rost mm. Har dog slev lige smidt et par spørgsmål ud om lidt ekstra finesser.

Kan iøvrigt købes her eller i fælleskøb via recordere.dk til 9.999
Af keler
Ja, tag en D3500 istedet, eller bedre endnu en d3000
Af svead
jeg har selv købt et kdl-40D3500 for 14 dage siden, og det er jeg godt nok blevet glad for, jeg har absolut ingen problemer med noget(bruger det til ps3, bluray, xbox 360, og alm. tv)
Det er billigt hos getmore hvor jeg købte det til 8800 kr.

Har set et px80 i brug, og jeg er rigtig glad for jeg valgte sony istedet..
Af svead
ps du vil ikke købe katten i sækken, så hold dig væk fra elgiganten, det både dyrt og elendig service, har handlet der ofte før i tiden, og har haft MANGE problemer med den amatør butik !:(
Af Allan Frisk
Tusind tak for de gode råd. Har nu besluttet til at købe et 40D3500 og ganske som skrevet er elgiganten ALT for dyre.. Fandt også et på getmore til 8800,- SUPER. Kan slet ikke vente... :) :) :)
Af noel.dk
Allan Frisk skrev:Tusind tak for de gode råd. Har nu besluttet til at købe et 40D3500 og ganske som skrevet er elgiganten ALT for dyre.. Fandt også et på getmore til 8800,- SUPER. Kan slet ikke vente... :) :) :)
Bare pas lidt på med GetMore - de har været meget fremme i medierne det seneste års tid grundet manglende service.
Af svead
der vl nok altid være nogen der er uheldige lige meget hvor man handler, jeg har købt hos getmore rigtig mange gange, og har kørt rma sager med dem også 2 gange, har altid væet smertefrit, men ved godt at man kan være uheldig, har selv haft bøvl med express delivery..
Af nogetmedx
svead skrev:
Har set et px80 i brug, og jeg er rigtig glad for jeg valgte sony istedet..
Hvad var der galt med PX80'eren i forhold til Sony'en?
Af svead
ved ikke om der er noget direkte galt, tror bare det er et spørgsmål om smag, jeg spiller primært på mit tv, og det ser bedre ud på sonyen synes jeg..
Stod selv og vaklede mellem valget af PX80'eren og sony'en, netop fordi det bliver skamrost herinde, men synes bare billedet er flottere til spil, det må være fordi jeg sidder tæt nok på til at kunne se forskellen opløsningen..
Af keler
Ja, hvis man kan se bort fra slør m.m. så er lcd til konsol da vejen frem :)

Der er ingen tvivl om at px80'eren er betydeligt bedre end sonyen på 99 % af alle punkter.