Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af plein
For et par uger siden svingede min datter en iPhone-oplader, som endte med at få stikket taget ud af ledningen og fløj ind i tv'et. Det er en lille revne, men som udgangspunkt virker fjernsynet ikke nu.

Jeg har kun haft den i en måned og har åbenbart betalt en masse penge. Forsikringen dækker mig kun for £750, hvilket ikke er værd at bruge, da min præmie vil stige.

Hvad er mine muligheder?

- LG citerede £3200 for at reparere det (jeg købte det for £3500 splinterny)
- Skal jeg bare smide det væk?
- Kan det betale sig at stå i garagen i nogle år, indtil panelerne falder i pris?
- Andre forslag?
Senest rettet af plein 31 jan 2022, 17:59, rettet i alt 2 gange.
Det lyder ikke som køb i Danmark? Hvorfor give £3500 for en skærm som f.eks i DK, koster £1000 mindre end du gav for en årgang ældre model? Hvorfor ikke et 77C1?

Som du kan se priserne udvikler sig, så er der vel ingen grund til at stille det i garage, da nyere skærme kun bliver billigere, og din reservedel (panel) kun bliver dyrere, når tiden går, for mindre skal bruge den, og den er svær at få hjem.

Hvis det ikke virker mere, så er det vel bare penge tabt, ud fra det du fortæller, eller forsøge at sælge det på en brugtbørs/ebay og håbe nogen giver mere end £750 du er tilbudt :)
ja det er spam, nyoprettet profil