Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Batista22
Hej alle sammen..

Står her og skal ud og købe dette Panasonic fjernsyn imorgen.. Muligvis hos Lcdplanet.. Lavede en tråd i forhandlere, hvor jeg spurgte om der var nogle der havde erfaringer med køb af en fladskærm hos dem. Men da ingen har svaret, må jeg jo selv tage ud og danne mig et indtryk og tag den derfra.. Men nok om det!
Nu er prisen på Panasonic 42PZ70 knap 10.500kr hos dem, hvor det i PanasonicCenter ligger på 14999kr.. Altså kan jo så tænke mig til, at det muligvis er parallelimport, hvilket self gør jeg mig lidt usikker.. Hvis nu tvèt går i stykker, hvad så med reperation o.s.v. Spørgsmålet er så.. Har tænkt mig at tegne en forsikring på det i 5 år, som jeg vil gøre i butikken.. Aon forsikring.. Det sikre mig vel også hvis det går i stykker og butikken ikke vil stå for reperationen af det, eller butikken går neden om og hjem, at jeg kan få lavet det uanset hvad? For det alligevel en del penge jeg sparer.. Er det værd at spare de penge, og gøre det på den måde.. Eller købe det hos PanasonicCenter, og få den garanti?

På forhånd tak:)
Af TYBO
køb da PX80 i stedet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Livrem og seler må være personlig præference. Der er ingen der kan give dig et estimat for hvad sandsynligheden for at TV'et går i stykker er, men hvis dét firma du køber en ekstra garanti igennem går nedenom, så har du ikke garantien længere. Det samme gælder jo hvis nu Panasonic på ulykkelig vis går konkurs og TV'et er købt med deres danske garanti i stedet.