Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madass32
Jeg vil lige høre om der er udsigt til test af LG´s PG6000 serie
De anmeldelser der allerede er på nettet siger min. lige så god px80 og prisen er jo stort set det samme. det kunne jo være godt at se i rasmus's test så man kan holde det op mod de andre tv der er testet på flatpanels.
og så er tv'et jo 10-20 gange pænere end px80 "min mening"
der ud over er det jo spændende med ISF cal. fra fabrikken og THX godkendt :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvor ser du anmeldelser af TVet?
Af Fnuggie
Nu har jeg haft mit PG6000 i over en uge og ja det er et rigtig lækkert TV jeg har ikke selv haft PX80 hjemme så der kan jeg ikke samligne.

Men før tog jeg alt mit tv på min CD HD boks fra Sagem, men efter jeg fik mit PG6000 er jeg begyndt at se DVB-T igennem TV tuneren da den er meget bedre end den der er i HD boksen.

Mvh
Tommy
Af nogetmedx
[quote="Fnuggie"]Nu har jeg haft mit PG6000 i over en uge og ja det er et rigtig lækkert TV jeg har ikke selv haft PX80 hjemme så der kan jeg ikke samligne.quote]

Hvordan er billedet i forsskellige situationer (film, sport, musikvideoer osv.)?

Er det 42" du har? og er det købt hos justbuyit.dk?

Design mæssigt overvejer jeg nemlig også at købe det, mens at px80's ydeevne er lidt bedre dokumenteret, og når alt kommer til alt, så vil jeg helst have det TV med det bedste billede af de to. medmindre at der selvfølgelig lige pludselig kommer et fremragende alternativ i samme prisklasse.
Af Fnuggie
Jo det er et 42" jeg har.
Alt det jeg har set på den interne DVB-T tuner er rigtig godt.
Men som jeg også skriver synes jeg at den HD boks jeg har til laver nogle dårlige billeder. Ser ikke så meget sport.

Det er købt igenne en dansk grossist.
Af zyckelmaster
Fnuggie skrev:Jo det er et 42" jeg har.
Alt det jeg har set på den interne DVB-T tuner er rigtig godt.
Men som jeg også skriver synes jeg at den HD boks jeg har til laver nogle dårlige billeder. Ser ikke så meget sport.

Det er købt igenne en dansk grossist.
Hvilken?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er ikke sikker på at jeg har set bagsiden af dette TV før, men hvori ligger fidusen ved at gøre TV'et fladt og kønt for derefter at lade stikkene bagpå pege lige ud i luften? Man burde få dummebøder for sådan noget...
Af madass32
ja på lcd'en gør de det.
det er sådan noget samsung fandt på for et par år siden, tror det var på R7 serien. det er jo total idioti.
man kan dog få et vinklet stik, men det er ikke altid det følger med. :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Plasma versionen har også stik der vender direkte bagud. Det link du smed før har et billede af bagsiden...