Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af snux
Hej alle.. jeg står i den uheldige situation at mit gode gamle 32" TV valgte at stå af og efterlade mit i en situation med mit gamle lorte 20" lumatron-møg-tv.. Så nu står jeg her og skal til at købe mig et nyt mere moderne tv for allerførste gang .. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og kigget på forskellige tests men siden at kvaliteten i forhold til pris hele tiden rykker sig, vil jeg undgå at købe det, som var det bedste i forhold til mine krav sidste år..

Det jeg leder efter er et 32" (mere eller mindre evt) som i bund og grund skal bruges til at se tv på nu og da.. Har kabeltv igennem Sydenergi (fibernet). Det jeg primært bruger mit fjernsyn til er at jeg har mit eget lille media center som jeg har lavet ud af en gammel computer som selvfølgelig også skal kunne sættes til. Pt. har jeg et ældre grafikkort i så det skal kunne køre via VGA og ikke HDMI (måske senere, men ikke et krav). Samtidig ville det være kanont med noget lyd-ud fra fjernsynet så jeg kan smide mine egne højtalere til.

Jeg leder altså i bund og grund efter et ok billigt 32" fjernsyn som jeg har mulighed for at koble min computer til via VGA .. Jeg har ikke så store krav til kvalitet og brugervenlighed - det skal egentlig bare du. Jeg har sat et max på ca 6000 kr af til fjernsynet (fattig studerende) .. håber at i kan give mig nogle gode råd ..

Btw.. har kigget lidt på
Zepto Zview 32" LCD-TV men kunne sådan et være værd at købe eller er det for ringe? :)