Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pretzmann
Hej.

Jeg har et nyt OLED55C14LB hvor søge funktionen ikke virker. Hverken på Home screen eller inde i apps. Når jeg klikker på søg eller forstørrelsesglasset, så skriver TV'et "Funktionen kan ikke vælges".

Jeg har haft fat i LG support som har foreslået at slå Quickstart+ til og fra og ændre DNS til 8.8.8.8, men intet hjælper.

Er der nogle her der døjer med det? Det virker på LG support til at jeg er den eneste i verden med det problem.. :o

Mvh. Bo
Vedhæftede filer
LG-fejl.jpg
LG-fejl.jpg (125.14 KiB) Vist 1217 gange
Er der et eller andet flueben, som du ikke har sat under installationen af fjernsynet? Altså alle de der brugerbetingelser. For så kan det evt. være sådan en ting, som gør at du ikke kan søge, da sådan en søgning kræver at fjernsynet "går på nettet" og sender dine søgeord til en LG server, som så svarer tilbage.
Jeg synes godt nok at jeg svarede ja til alt, ellers kunne jeg ikke rigtigt få lov til at gå videre. Men jeg vil dog heller ikke sidde her og påstå at jeg er 100% sikker. Men jeg kan sagtens åbne webbrowseren og surfe på nettet, jeg kan bare ikke anvende søge funktionen.. Det er dælme mærkeligt.
Lige en update her. Det er så åbenbart mig selv der har været en tard. Jeg havde glemt at jeg har sat tv'et i "Hotel" mode og dermed er der flere funktioner der bliver slået fra. Det der undrer mig lidt er at LG support åbenbart ikke har nogen anelse om det.

Men nu virker alt igen. Grunden til at jeg fik det sat i Hotel mode var et forsøg på at få TV'et til at starte direkte op i Smart Menu, da jeg ikke har noget antenne kabel tilsluttet, men kun ser tv vha. APP's.