Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kim2770
Kunne vi ikke oprette en liste over hvor de forskellige brugere af dette forum handler film!

Jeg leder og leder, men synes ikke rigtigt jeg kan finde et sted der har det nyeste nye og sender med posten osv...

Hvem bruger DU ? ;;)
Af tobey17
Coolshop.dk

de er lige begyndt med bluray... priserne er meget fornuftige
Af Rune3400
play.co.uk eller axelmusic.co.uk
coolshops priser også meget fornuftige :)
Ellers så kan man leje bluray film i blokbuster
Af Holm86
softexchange.dk har også et par bluray film
Af noel.dk
Har indtil videre kun brugt www.coolshop.dk - kan ikke finde andre med tilsvarende lave priser :-)
Af RKPedersen
Har altid købt mine blu-ray film i Merlin. (dog Justin Timberlake: Futuresex/Loveshow på nettet)

De har et ok udvalg, og man er sikker på at der er danske undertekster på.

Har både været i FONA, Elgiganten og Bilka, men de har stort set intet.

Når i handler på coolshop.dk eller softexchange.dk, kan filmen være uden danske undertekster eller region A, derfor lidt lavere priser. Hvis ikke det gør nogen forskel er det jo ligemeget, bare vær opmærksom på det, inden i handler.
Af Rune3400
coolshop har altid dk under tekster og på dvd.co.uk koster 2bluray film 180kr så det er ikke bare "lidt" man spare
Brugeravatar
Af Stefan V
www.amazon.com Har også nogle fornuftige priser. Jeg har dog ikke handlet der. Er der nogen der kan sige hvor mange undertekstspor der er på de film i køber? altså hvor mange har DK undertekster?
Af khougaard
Blockbuster har også et fint udvalg,i forskellige prisklasser
Af RKPedersen
Nu er det ikke for at sige dig imod Rune, men hvis du tager den første blu-ray film på coolshop, som er "50 First Dates" ja så står der øverst at den er uden danske undertekster !

Men igen, hvis folk ikke har noget at bruge danske undertekster til, er det jo fint nok, tror bare der er nogle som gerne vil vide det.
Af noel.dk
RKPedersen skrev:Nu er det ikke for at sige dig imod Rune, men hvis du tager den første blu-ray film på coolshop, som er "50 First Dates" ja så står der øverst at den er uden danske undertekster !

Men igen, hvis folk ikke har noget at bruge danske undertekster til, er det jo fint nok, tror bare der er nogle som gerne vil vide det.
Det står på alle deres produkter om det er med eller uden DK tekster - og priserne er jo helt fantastiske :-)
Brugeravatar
Af Stefan V
Jeg har lige handlet hos cdon.com
Priserne ligger fra 169kr. Jeg skulle mene at alle filmene er med danske tekster.