Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

MikkelTøttrup skrev: 18 nov 2021, 21:10 Satser på et 65” C1 til 10k, opdagede desværre ikke tilbuddet tidligere på året, eller skal man gå efter Philips 706 istedet?
På papiret ser den god ud, men vi har ikke erfaring med Philips OLED706 endnu, så jeg tør ikke give en konkret for/imod vurdering.

Den mere direkte konkurrent til LG C1 fra Philips er dog 8-serien (OLED806 og lignende).

En overvejelse i denne forbindelse er nok også, om man er mest til Android hos Philips eller webOS hos LG, med mindre man kører med ekstern medieboks naturligvis. Der kommer nye Android-opdateringer efter køb og Android har en mere åben app-butik, men LGs webOS har efterhånden også et fint udvalg af apps.
65OLED806 var umiddelbart over mit budget, så jeg havde ikke lige tjekket op på det, men Kompletts pris gør det interessant for mig nu.

Er jeg helt galt på den, hvis det lader til at være et bedre køb end LG C1, hvis man kun har brug for 1 x hdmi 2.1 og foretrækker Android TV over Web OS?

Whathifi falder i hvert fald helt på halen over det.
Rasmus Larsen skrev:Det har de ikke. Den skulle komme før udgangen af 2021, ifølge Sony. PS5 har heller ikke fået VRR endnu.
Ok, tak. Ikke at det betyder noget, men det er til Xbox Series X jeg skal bruge det.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11