Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tror i der er en mulighed for at i kan lave en test af dette plasma tv???

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt og vi er mange der ikke lige har mulighed, for at tage til Vanløse for at se det.

Hvis der er nogen der har været så heldig, at være en af de 200 tilfredse kunder købte dette pragt-tv i oktober, så vil jeg meget gerne høre fra dem.

Jeg ved godt at man ikke skal købe et TV uden at have set det i den virkelige verden, men 10.000 for 50 tommer.
Af Thomas.N
Ja det lyder for godt til at være sandt så kvaliteten er nok derefter :p
Der står godt nok med Samsung panel, det er jo ikke i sig selv en garant for kvalitet, og hvilket panel er der tale om O-O

Men jeg håber da også at nogen der har set skærmen i aktion vil komme med et indspark.
Af sonne
Ja, det kunne være spændende at se hvor godt det er f.eks i forhold til samsungs eget Q96...
Af TYBO
Synes det har et fedt design...men for 2000 ekstra kan man jo købe et philips 50" plasma....så...det er jo ikke vildt billigt.
Har også før set 50" plasma til 10000.
Af sonne
Tror i det vil være for stort til et kollegieværelse på 12 kvm?:)
Af JacobF
Det er et samsung v5 panel der sidder i, hvad end det så er for et :)
Af Joergner
Det kunne nu være dejligt, hvis der blev lavet en test af dette TV
Af JacobF
Ja, det er også det eneste jeg venter på:) er godt nok fristet...
Af Wildt
Er der nogen der ved om det understøtter 1x1 pixel mapping via VGA indgangen?
Af Kvin
Hvorfor ikke købe feks. et Panasonic 50PX70 i tyskland/england så er i sikre på at det er et godt tv. Det kan i godt få til ca 10.000 med fragt. Elgiganten har også 50" plasma tv til 10K. Ved godt man altid jager det gode tilbud )

Det 50" Plasma TV som er på deres hjemmeside er Philips 50PFP5532D. Det er vist et godt tv til prisen. Men ikke i klasse med Panasonic
Af Wildt
Har selv kigget på det der Phillips - og det understøtter IKKE 1x1 pixel mapping via VGA.
Af Wildt
Spurgte Karvia salg, og fik bekræftet at det kunne det IKKE.

Så jeg skiftede lejr og besluttede mig for at kigge efter 46" LCD istedet. Man kan få et M87 (testet her på siden) for 12.500 - den røg jeg på :)