Log ind med sociale netværk
08 nov 2021, 22:28
Brian E skrev:OK, rart at vide, at det var mit, der var fejlbehæftet. Elgiganten fik det tilbage, så nu venter jeg nok lige på black friday-tilbuddene.har du fortalt dem hvad du har oplevet (så de ved at der muligvis er noget i vejen med det - så de ikke sælger det dagen efter) eller har du blot returneret det uden at sige et ord?
09 nov 2021, 06:44
allo skrev: ↑08 nov 2021, 22:28Jeg har naturligvis informeret dem om det.Brian E skrev:OK, rart at vide, at det var mit, der var fejlbehæftet. Elgiganten fik det tilbage, så nu venter jeg nok lige på black friday-tilbuddene.har du fortalt dem hvad du har oplevet (så de ved at der muligvis er noget i vejen med det - så de ikke sælger det dagen efter) eller har du blot returneret det uden at sige et ord?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto