28 okt 2021, 12:49
Hej, er novice når det gælder TV-skærme og læser med stor interesse Flatpanel’s gode anmeldelser og tester samt Forum-delen.
Hvad jeg kan forstå er OLED-skærme det man skal gå efter ved køb af ny TV? Men, der er jo så mange produkter at vælge mellem.
Vores behov er max 48 tommer, deaktivering af diverse Smart-funktioner (WiFi/LAN) da vi kun bruger AppleTV 4K.
Vores øjne er +60 år
, ca. 2,5 meters afstand fra sofaen så vi kan nøjes noget, der er OK, men nødvendigvis ikke “super”, men vil gerne nyde muligheden for 4K.
Et fjernsyn til under 5.000 kr., der kan erstatte vores Philips, 6900-serie, Full HD LED-TV 48 tommer.
Så fandt jeg denne “LG 48" A1 4K OLED (2021)” til knap 4.000 kr. på Elgiganten.
Mit spørgsmål er så, om det er et fuldstændigt dårligt køb, og om der findes bedre alternativer til OLED 4K-skærme til under 5.000 kr.
Mvh
Hvad jeg kan forstå er OLED-skærme det man skal gå efter ved køb af ny TV? Men, der er jo så mange produkter at vælge mellem.
Vores behov er max 48 tommer, deaktivering af diverse Smart-funktioner (WiFi/LAN) da vi kun bruger AppleTV 4K.
Vores øjne er +60 år
Et fjernsyn til under 5.000 kr., der kan erstatte vores Philips, 6900-serie, Full HD LED-TV 48 tommer.
Så fandt jeg denne “LG 48" A1 4K OLED (2021)” til knap 4.000 kr. på Elgiganten.
Mit spørgsmål er så, om det er et fuldstændigt dårligt køb, og om der findes bedre alternativer til OLED 4K-skærme til under 5.000 kr.
Mvh