Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ajooba
Rasmus Larsen skrev:
ajooba skrev:
Rasmus Larsen skrev:ajooba: Der er en indstilling i menuen der hedder noget á la P-NR. Prøv at slå den fra. Prøv desuden at slå alle indstillingerne fra og derefter observer og det stadig kan ses. Hvis det ikke kan, kan du jo slå dem til en ad gangen og konstatere hvilken der fremprovokerer det.

Hvordan modtager du dit signal? Gennem en ekstern boks? Har du tjekket kablerne?
Jeg har en sagem boks

Har prøvet at slå P-NR fra uden resultat. Vil prøve at lege lidt med det. Men det bør vel på ingen måder være sløret, også selvom jeg sidder 1,5 meter fra skærmen, vel?

De andre kanaler ser egentlig ok ud, synes bare at der var noget helt youtube over at se fodbold kampen..
Nej det burde bestemt ikke se sådan ud. Hvordan er sagem boksen tilsluttet?
Via et scar stik. Har også en dvd sat til..

Har prøvet at pille ved de forskellige indstillinger, men det er stadig en smule sløret når jeg ser fodbold. Specielt rundt om spillerne..

Lidt sur røv at rende ind i de problemer. Kender ikke umiddelbart nogen som skulle have forstand på det.. I sidste ende må jeg vel høre nogle fra expekt eller lign., men de tager sikkert penge for det
Af Wogelius
Hej

Jeg er meget tæt på at købe et Panasonic TH-42PX80E, det lyder jo til at være et super lækkert tv. Men jeg er lidt i tvivl om det er i stand til at modtage og gengive et 480p-signal fra en Nintendo Wii (via komponent-kabel). Inde på Knot.dk står der:

- 1 x Komponent indgang (1080i og 720p)

Nogen der ved om det kan tage 480p?

Mvh Thomas
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7