Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

elcom skrev: 26. okt 2021, 13:59
Rasmus Larsen skrev: 26. okt 2021, 13:19 Fra HBO Max's supportsider:

Nogen derude med nyere Samsung TV, som kan af/bekræfte om Dolby Atmos kommer igennem? Det skulle lyde lidt underligt, at LG ikke får det igennem som certificerede Dolby Atmos Smart TV, mens Samsung gør som ikke-certificeret.
Har lige testet med Samsung Q90R og Sonos ARC. Prøvede The Suicide Squad og Mortal Kombat, jeg får kun Dolby Digital Plus 5.1 lyd igennem. Dolby Atmos kompatibel er valgt i lyd menuen på TV'et.
Atmos virker fint på den indbyggede Netflix og Disney+ app.
Tak for det. Jeg mente nok at huske, at amerikanerne meldte om samme udfordring. Det må være en forglemmelse, at det ikke fremgår af supportsiden hos HBO Max.
Af OleA
Når jeg afspiller på Shield appen forsvinder info linien nederst ikke automatisk. Den skal trykkes væk hver gang man starter afspilning.
Af Fidoble
Rasmus Larsen skrev: 26. okt 2021, 11:51 HBO Max integration i Apple TV appen fungerer derimod fint :)

Jeg kan ikke umiddelbart få HBO Max ud og ligge som indholdsrække på Nvidia Shield. Har I andre haft held med det? På Shield er min HBO Max sat til USA, men det burde vel være det samme.

Billede
Lige et sidespring... fin opstilling af soundbar på Harry Potter bøger :D
Er der nogen derude med en YouSee-boks og HBO Nordic (der ikke er opgraderet til HBO Max), som kan af/bekræfte om de nye film såsom Reminiscence og The Suicide Squad er blevet tilføjet i kataloget i dag?

Det jeg fisker efter er, om 24fps indhold såsom de nye film, ligger hos YouSee. Jeg har jo stadig et lille naivt håb om, at HBO Max senere reenkoder deres serier til 24fps, men at de først kan gøre det, når de har rystet de her eksisterende indholdsaftaler af sig, hvor deres indhold flettes ind hos f.eks. YouSee.

Det var det, som vores sidste spørgsmål i denne Q&A gik på, men HBO Max svarede jo mest af alt udenom: HBO Max erkender udfordringer og lover bedre brugeroplevelse, streamingkvalitet
Fidoble skrev: 26. okt 2021, 14:33
Billede

Lige et sidespring... fin opstilling af soundbar på Harry Potter bøger :D
Ja, det er den pragmatiske løsning vi kører med herhjemme 😎 Læg også mærke til kabelføringen. Jeg er rimelig stolt af setup’et som helhed.
Af aalb1970
Har testet appen på mit aldrende LG B7V. Der vises både Dolby Vision og Atmos logoer på understøttet indhold, men når indholdet afspilles er det kun i SDR med Dolby Atmos. Kan ikke se eller verificere, om det er 4K.
Af Provinsen
Lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg har testet HBO MAX og Dolby Atmos virker fint, men mit tv skifter ikke til Dolby Vision som det normalt gør. Selvom begge dele er fremhævet under filmens titel. Andre der oplever lignende problemer? Det er et LG E7 fra 2017 der er tale om.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21