Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Halløj
Man får, ved at indmelde sig (gratis) i Panasonic klubben, 6 måneders ekstra garanti på sit nye Pana tv!

http://www.panasoniccenter.dk/club_pana ... iv_medlem/

Ved dog ikke om det gælder ved Knot, da de tilsyneladende ikke er med på listen over Pana centre?

Ellers er PPradio værd at anbefale, især hvis man bor i østjylland. De gamle har netop handlet et 37PX80 hos ham.
Han har en "internetpris" på 9000kr for en 37px80 + evt. 500 for levering (han leverer selv i østjylland) (check hans hjemmeside)
Han er med i pana center og man får derfor 30 måneders garanti!
Af Puryx
Hmm... ja - knot.dk ser ikke ud til at være på listen over autoriserede Panasonic forhandlere.

Kan vi lige få en eller anden form for afklaring på det?

Jeg ville da være ked af at mit TV ikke kan blive ordnet hos Panasonic hvis der skulle opstå et problem med det.
Af Thor-thor
Tror da helt sikkert at du kan få repareret dit tv hos Panasonic, Knot skriver at det er købt gennem Pana Danmark, så burde det vel være ok.

Men mon ikke sagen er at Panasonic centre tilbyder en yderligere service = lidt længere garanti for at gøre det til en "ekstra-plus-lækker" :) oplevelse at handle hos dem!
Puryx skrev:Hmm... ja - knot.dk ser ikke ud til at være på listen over autoriserede Panasonic forhandlere.

Kan vi lige få en eller anden form for afklaring på det?

Jeg ville da være ked af at mit TV ikke kan blive ordnet hos Panasonic hvis der skulle opstå et problem med det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
For lige at få det på det rene: Der skal skelnes mellem Panasonic Center og Panasonic autoriseret.

Førstnævnte er en decideret "Panasonic butik", og sidstnævnte betyder, at de er autoriseret af Panasonic til at forhandle danske Panasonic modeller.