Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JSA
Hej

Har langt om længe fundet ud af, hvilket fjernsyn vi skal have til stuen. Valgte endte med et Philips 37PFL9632D.

Hvis jeg bestiller det over nettet ved MidtData og så selv henter det, er der så tale en køb over nettet, så jeg har 14 dages fuld returret.

På forhånd tak!
Af tck
:) Hej jeg går selv og overvejer et tilsvarende tv, kan du anbefale det eller er der noget jeg skal holde øje med, på forhånd tak
mvh
Kim
Brugeravatar
Af azrael
Ja, hvis du køber og betaler over nettet, så gælder fjernkøbsloven. Selv hvis du selv henter varen. Det er dog vigtigt, at du også betaler over nettet. En simpel bestilling er ikke nok.
Af tck
tak for svaret, men er tv'et ellers tilfredsstillende også med analogt signal på, grunden til at jeg spørger er at jeg ser en del sport, så det skulle gerne være til at holde ud og kigge på, på forhånd tak
Af spacecow
Det er nok at bestille over nettet, så længe der er tale om en bestilling, og ikke en reservering som i Fona's webshop. Så længe købsaftalen er indgået som fjernsalg, er det ligegyldigt hvordan du betaler eller afhenter/får varen leveret. Købeloven i sin simpleste foprstand.