Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henrik-t
Nu skal i høre Service så det batter...

Bestilte en 42PX70, hos Cinemagic, det ankom efter
3dage, hængte beslaget på vægen og parket Skærmen ud...
Men da jeg fik den op af kassen var der en Revne i Plasmapanelet, altsår det inderste glas, ikke uderglaset, og som i sikkert ved så er skærmen totaltskadet kan ikke laves, skal ha en ny panel..

Ringede til Cinemagic og talte med dem, og vi aftalt jeg skulde bare på posthuset med den og andmedle en reklamation på beskadigt pakke..

Nå det gjored jeg så, det var ikke nemt for det var åbenbart ikke noge de hadet prøvet tit på mit posthus,
De viste ikke hvad de skulde gøre, så jeg ringede til Cinemagic, og fortalte dem problemet, de ringede så til post dk hovedkontor mens jeg ventede i posthuset, og ind kom lederen af posthuset og fortalte medarbejderdne hvad de skulde gøre ved denne sag , da hun var blevet ringet op af hovedkotoret... så alt var oki nu afleveret pakken og fik mit papir på jeg hade lavet en reklamation.

Den e mailet jeg så til Cinemagic, som så sendte mig et nyt fjernsyn samme dag. man skulde så tro denne histiore er slut nu men det er den ikke..

Pakke posten ankommer næste formiddag med min nye Skærm. modtager den, og pakker den ud ingen Revne denne gage, phuha sætter den op. og tænder. alt virker fint.
men jeg kan ikke finde de dvb kanaler kun anelog. det pisser mig af og jeg roder med det i 2 timer, og tror så tuneren er brændt af, men da jeg kigger ommebag ved fjernsynet for at lugte om der lugter af brændt elektronik, læser jeg på serie nummeret , lol det er kun en PV70 samme fjernsyn men uden dvb tuner, pis tjekker kassen ganske rigtigt modle PV70,
men jeg modtog bare kassen uden at tjekke fordi den ligen PX70 kassen på en prik, kun et lille Klister num mer til forskel PV istedet for PX.

Hmm jeg ringer til Cinemagic næste dag, de undskylder mange gang fejlen, og tro det eller ej de sender mig et nyt fjernsyn samme dag, mans jeg stadig har det andet i huset, mit nye fjernsyn ankommer så 2dage efter pga bøvl på Posthuset, overbelægning (ringet til post dk for at høre hvor mit fjernsyn blev af). det var deres fejl.

Så mit endnu en agng nye fjernsyn ankommer med pakke post. pakker det ud alt er i orden ingen Revner og den Rigtige model.

En dejlig oplevelse med et Internet Firma med morale og tingne i orden, ikke noget med at vente 3år på at få et nyt og hvem der ahr fejlen/skylden.

Posetivt kan kun andbefale at Handle der,

Henrik T.
Af spacecow
hehe det var da dejligt for dig. Det lyder mere som om de ikke rigtigt har styr på deres varer :-)
Af kasperdall
jeg syns det lyder som et godt sted at handle. Alle Websider/butikker kan lave fejl, men de rettede den jo ret hurtigt.

er der nogen der ved om Cinemagic er et Dansk firma?
Af Zacho
Ja det er Dansk.
Du kan snuppe deres CVR nummer som de har på hjemmesiden i bunden (27576001) og gå ind på www.cvr.dk og tjekke det. Jeg har også kun hørt positivt om dem, har ikke selv handlet dér men de skulle være meget service minded.
Af NoNameDesigndk
Jeg kan også kun tale pænt om dem.. har godt nok endnu ikke handlet ved dem, men servicen indtil videre har været rigtig god.. De hører til lidt over 10 km fra hvor jeg bor, i Sønderjylland, Danmark mellem Aabenraa og Sønderborg.. og jeg skal ud og kigge på nogle fjernsyn ved dem her i næste uge.. (man kan selv hente fjernsyn eller hvad man køber ved dem, og de har vist et slags showroom, men kun ved aftale kan man vist komme og se det, da det ikke er en rigtig butik)

Men jeg kan kun tale godt om dem indtil videre.. ;)
Af TFL
Fik efter 14 dages venten endelig mit nye fjernsyn. Desværre manglede både skruer og stænger til soklen. Ringede til dem med det samme og sagde hvad der manglede. Næste dag kommer det så med posten, desværre kun skruerne.
Ringer til dem igen og de beklager misforståelsen, og sender dem med posten så jeg burde have dem i morgen.
Super service, men de skal lige stramme lidt op på deres leveringer hvad angår det der er i pakken. Kan jo ikke klage over tiden fra bestilling til det kommer frem ;)
Af BrunoB
Hahaha.
Det lyder lidt som flere af de hippie firmaer der blev oprettet tilbage i sen-60´erne.
Dvs i min ungdom :D
Glade mennesker, god vilje, fede tider, rimelig megen snak, ingen ledelse, men-vi-skal-nok-finde-ud-af-det-do.

Man får helt lyst til at køve noget nyt.
For lige at checke dem ud :p

Sælger de også chillum´er? O_O
Af Sune Poulsen
Jeg ved hvem der startede firmmaet, har trænet i samme center som ham.. Cinemagic = super skide go service.. har selv købt min skærm der os. Der er ingen pis med dem - og det er sgu sådan det skal være q;)
Af whiteout
Jeg købte mit PX80 hos dem forleden. Superkompentent telefonsupport og lynhurtig levering, samt gode priser - jeg har faktisk ikke rigtig noget jeg kan udsætte på dem overhovedet.