Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af raster
Nogen som har erfarringer med dem?
Er meget tæt på at bestille Samsungs LE37M87BDX, som de har til en fornuftig pris og ikke mindst på lager..

vh Rasmus
Af mbmoler
Hej kan varmt anbefale at købe hos dem, har selv købt en projektor hos dem ,den gik i stykker under garanti og der var ikke noget problem ,de svarer hurtigt på alle mails man skriver og sender gerne links til forståelse af produktor, skal selv have nyt lcd og ny projektor inden for kort tid og vil helt sikkert købe hos dem.
mvh
MB
Af tck
Super forhandler
Senest rettet af tck 04 feb 2008, 19:19, rettet i alt 1 gang.
Af Jesper12345
Kigger på 42px70 hos Cinemagic, men er i tvivl om, om det er parallel import. De har 2 modeller en px71 og en px70
Af tck
jeg ville ringe til dem hvis jeg var i tvivl de er rigtig flinke
Af Cybersovs
Nogle af Cinematic's produkter er parallelimporterede! Men det er altid er god idé at ringe og spørge.
Af mbmoler
hvad vil det sige at de er parallelimporterede
Af tck
det vil sige at de er importeret ( ikke EU land )uden om dansk garanti lovgivning så du ikke får f.eks hos Samsung deres danske ( prestige )garanti, samsung skal ikke hjælpe dig men det skal sælgeren, og da det ikke er alle sælgere der er lige fine i kanten kan det give dig store problemer se link, så det er bedst at finde et DK-produkt
http://programmer.tv2.dk/basta/article. ... 55257.html
mvh
Kim
Af mbmoler
ok tak for svaret ,men har som sagt handlet med cinemagic før og fået lavet min panasonic projektor uden problemmer.
Af tck
som sagt tidligere de tilsyneladende også nogle af de mest seriøse i en en meget speget branche, så held og lykke med dit køb
Af spacecow
Hej,

De skriver at det ikke er paralelimporterede varer, men når man går dem efter i sømmene er det det, og her halter det lidt for dem. En ting er at sælge paralelimport, men et andet er at "skjule" det for kunderne.
Af Rakke
Cinemagic er simpelthen toppen, jeg sendte en mail på 5 linjer til dem og fik en udførlig mail tilbage, deres kundeservice er helt iorden!