Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lillejorn
Efter de første par dage med PX80 42" er jeg meget imponeret over tv'et. Havde egentlig regnet med at jeg skulle ud og investere i en HD boks (har Yousee kabel tv), men det udskyder jeg indtil videre, for det analoge billede står rigtig godt! Klart og tydeligt billede selv med neddroslede settings her i starten.

Er der nogen der ved, hvad de forskellige settings i service menuen bruges til? (menuen nås ved at holde 'kanal ned' (-/V) inde på selve tv'et og så trykke 3 gange på 0 (nul) på fjernbetjening)
Af Bliss
du kunne jo slå op i manualen :D
Af lillejorn
Bliss skrev:du kunne jo slå op i manualen :D
Hvis den var møntet på mig, så kan jeg fortælle dig at manualen siger intet om Service menuen.
Af baaeg
Heeej :)

Vil høre om leveringstiderne passer?

Det er meget vigtigt, da jeg skal på ferie på torsdag, og derfor ikke er hjemme, hvis det bliver leveret efter.
Hvis jeg bestiller i aften, skulle jeg så kunne nå at have det inden torsdag aften? O-O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der har været ret stort run på 42 tommeren, så leveringen på de senest bestilte er rykket lidt. Men prøv engang at ring til Knot.dk og hør nærmere. Alternativt kan den jo blot leveres på en bekendts adresse, mens du er væk.
Af Vakse_Viggo
Knot er en lille forhandler, der sælger fra privaten (bor tæt på dem her i Stige landsbyen ved Odense). Deres adresse er et rækkehus.

Så hav tålmodighed med dem, de skal nok lige have varene hjem først.

Har dog ikke hørt noget dårligt om ham og hans firma.

Viggo
Af Sparrow
Puryx skrev:Jeg må lige rette mig selv mht. kritikken af lydindgang i TVet - der er kun en lydindgang i TVet, men den kan naturligvis benyttes sammen med VGA ind, så man kan altså godt få lyd fra sin PC i TVet :)
Men lyd ind skal altså deles mellem VGA ind og Component ind... ok - det går nok - anskaffede mig et HDMI kabel til PS3eren, så nu er der ingen problemer her ihvf :)
hvordan ser billedet ud, når du er på nettet? Har du prøvet at se videoer på Youtube eller lignende (streamet)? Gider du at skrive et par ord, når du har prøvet det? :)
Af Puryx
Det har jeg ikke lige prøvet...

Men hvorfor i alverden vil du dog vide det? - nu er Youtube videoer muligvis noget af det aller dårligste videomateriale man overhovedet kan opstøve - jeg tror næppe at ser god ud på noget tv :)

Jeg skal se om jeg kan huske at prøve Youtube.. bare for din skyld ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vakse_Viggo skrev:
Er nysgerrig: Hvad lover han os med garanti ?

Viggo
Det står beskrevet tidligere i tråden og hvis du slår produkterne op på knot.dk. Kort sagt: Da Knot.dk er autoriseret Panasonic forhandler ydes der 2 års fuld garanti - og skulle der ske noget, afhenter Panasonic dit Tv på din adresse.
Af Sparrow
Puryx skrev:Det har jeg ikke lige prøvet...

Men hvorfor i alverden vil du dog vide det? - nu er Youtube videoer muligvis noget af det aller dårligste videomateriale man overhovedet kan opstøve - jeg tror næppe at ser god ud på noget tv :)

Jeg skal se om jeg kan huske at prøve Youtube.. bare for din skyld ;)
Youtube var nu bare eksempel ;) .... Jeg ser film på nettet en gang i mellem, på www.alluc.org osv. og vil gerne vide, hvordan billedet ser ud når man streamer... :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Generelt er videostreams jo af betydelig ringere kvalitet end selv 576i materiale. Kilder som Joost, DR.dk mv. sender ikke video i speciel høj kvalitet, så forvent ikke mirakler.
Af Puryx
Nej jeg forstår overhovedet heller ikke hvad det her går ud på... ?

Hvad er det du regner med at TV'et kan gøre med streamed video content fra Internettet? Her er det vel rettere din PC, netforbindelse, kilde på nettet der afgør hvordan streamen ser ud.

Hvis du spørger til et TV der koster 10k, så kommer jeg i tvivl om du har forstået at det KUN er et TV og/eller om du muligvis skulle fokusere på PC HW (evt. skærm) i stedet for.
Af Sparrow
jeg forstår ikke, hvorfor I lige pludselig taler om min pc'er og hardware?
Spørgsmålet går ud på om det ser ok ud, når man bruger skærmen som pc-skærm. Vil bare gerne høre fra en (dig), der har skærmen og har prøvet at tilslutte pc'eren til tv'et. Andet ligger der ikke i spørgsmålet.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7