Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Monolithos
Hey :)

Af hvilke af disse 2 modeller er at foretrække til film og konsol brug?

Tjekkede Samsung's model i butikkerne og stod ganske flot med Xbox 360 sluttet til, og på det analoge signal var det okay (skulle måske bare tweakes lidt) overall: så det ganske flot ud.

Dog ingen der forhandler af Toshiba her på øen så har ikke mulighed for at tjekke det ud, men læst en del positive ting om på de diverse forums, udover sort niveauet som godt kunne forbedres.

Men hvilke af disse 2 modeller ville jeg få mest for pengende? Og husk det skal IKKE bruges til analog TV, så heller ikke noget med Panasonic's PV70/80.

Og hvordan klare de sig med PC'en sluttet til?

Samsung LE32R86BD

Toshiba 32C3500P
Af noel.dk
Monolithos skrev:Hey :)

Af hvilke af disse 2 modeller er at foretrække til film og konsol brug?

Tjekkede Samsung's model i butikkerne og stod ganske flot med Xbox 360 sluttet til, og på det analoge signal var det okay (skulle måske bare tweakes lidt) overall: så det ganske flot ud.

Dog ingen der forhandler af Toshiba her på øen så har ikke mulighed for at tjekke det ud, men læst en del positive ting om på de diverse forums, udover sort niveauet som godt kunne forbedres.

Men hvilke af disse 2 modeller ville jeg få mest for pengende? Og husk det skal IKKE bruges til analog TV, så heller ikke noget med Panasonic's PV70/80.

Og hvordan klare de sig med PC'en sluttet til?

Samsung LE32R86BD

Toshiba 32C3500P
Konsol = Samsung
TV og DVD = Toshiba

Det er min uforbeholdne mening, jeg har selv en R8 i soveværelset hvor jeg har haft Xbox 360 på - og det så sku glimrende ud, har dog solgt en C3500 til min bror, og den står bedre når vi snakker DVD/TV. Ydermere er lyden en hel del bedre i Toshiba'en end det Samsung disker op med :)