Log ind med sociale netværk
04 jul 2021, 09:38
Carsten skrev: Hvad der fungere super godt er at få TV lyd fra Sony Bravia ud i Beolab
18'erne via Yamaha WXC-50 for-forstærkeren. Ingen "lip-sync" problemer,
og da jeg har RCV-3000 IR øjet på Transmitter 1, kan jeg styre lydniveauet
med TV fjernbetjeningen alene(behøver ikke regulere på forforstærkeren
når den først er indstillet). Yamaha'en hardesuden indbygget AirPlay +
deres egen MusicCast system. Der er en glimrende app med internet radio,
dlna tilgang osv. Jeg havde gerne valgt et B&O produkt, men der var ingen
med digital ind - og udgang.

Tryk her. - Mvh. Peter Pan.
04 jul 2021, 21:22
Jeg tvivler på, om jeg kan trække på dens kilder fra mine B&O tv….sådan som jeg vil kunne fra en BS Core (og gør det fra min BS Essence).
Men ok - hvis det kun er prisen, der styrer købet (og det er et standalone setup), kan du vel ha’ ret.
MM
Men ok - hvis det kun er prisen, der styrer købet (og det er et standalone setup), kan du vel ha’ ret.
MM
05 jul 2021, 19:34
Jeg ved, at Peter Pan foretrækker nejhatten, når det drejer sig om det nyere B&O.
Dette kan nok heller ikke få ham til at skifte til jahatten.
Jeg synes det er fint - og helt som lovet af B&O.
MM
Peter Pan skrev: ↑03 jul 2021, 11:23 Produktudvalg med B&O Connected Audio.Beoplay M5 cast problem. Beosound Stage mister wifi signal.
Beoplay M5 cast problem. - Læs her. - Beosound Stage mister wifi signal. - Læs her.
Jeg ved, at Peter Pan foretrækker nejhatten, når det drejer sig om det nyere B&O.
Dette kan nok heller ikke få ham til at skifte til jahatten.
Jeg synes det er fint - og helt som lovet af B&O.
MM
05 jul 2021, 19:49

Peter Pan skrev: ↑02 jul 2021, 11:05 Khimo skrev: Vi har for nylig frigivet en opgradering, der muliggør grundlæggende integration med den nyeste generation af B&O-udstyr: BeoSound Balance, BS Emerge, BS Level & BeoLab 28. Så du får nu flowkontrol, volumenkontrol, kilde osv. I appen og du er også i stand til at sende Light & Control BeoRemote-kommandoer gennem disse systemer til BLI. Citat slut.Tak for det. Det er da en start.
Finder du mere nyt om stereo-parring og B&O-Mozart platformen, så skriv.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto