bendix skrev: ↑14 jun 2021, 17:24
TBC: Men er far cry 6 og de andre du nævnte på gamepass day one? Det var Game Pass udvalget jeg svarede @Rasmus om og i den forbindelse var det de 3 nævnte titler der var lidt interessant.
Ah ok. Det har jeg ikke gået op i før nu.
Af dem jeg har linket er Forza 5, Flight Simulator, Redfall, Starfield, Sea of Thieves - A Pirate's life, Psychonauts 2, The elder scrolls online, A Plague Tale Requim, Shredders, Atomic Heart, The outer worlds 2, Age of impires IV og Stalker 2 er på vej til Gamepass.
Af dem du har nævnt er Outriders, Yakuza og Doom Eternal allerede på game pass. (3 ud af 3)
Så faktisk er det kun 2 ud af 15 af de ovenstående helt nye trailerlinkede spil der IKKE [umiddelbart] er på vej til Game pass, hvilket imho er en ret overraskende, helt crazy og mind-boggling andel

- Det var jeg slet ikke bevidst om før, hvor jeg bare havde fokus på selve spillene. Det lader da i hvert fald til at de mener det alvorligt, det der med game-pass

[=overrasket]
Jeg har tidligere haft game-pass til PC, da det kostede 33 kr/md, men har pauset det mens jeg har spillet andre titler (senest Resident Evil Village). Men med "den fart på" MS har med Game Pass, ser det da umiddelbart ud til at det nok er noget jeg kommer til at genbesøge på et eller andet tidspunkt. Særligt eftersom jeg er typen der som reglen kun gennesmpiller et spil 1 gang før jeg kaster mig over det næste.